|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnDet har jeg aldri tenkt over. Kunne nok gjerne hete noe annet enn det jeg heter, siden mitt navn er ubeskrivelig kjedelig. Men hva?
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navn
Xena du liksom... |
![]() |
![]() |
#24 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg er veldig glad i navnet mitt, men da jeg var liten, forbant jeg det bare med gamle damer (jeg er oppkalt etter bestemor) og ville mye heller hete Marianne som jeg syntes var fantastisk vakkert.
![]() |
#25 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg har egentlig aldri syntes navnet mitt var spesiellt stas, og nå i voksen alder synes jeg det bærer tungt preg av å være ett typisk 80-tallsnavn. Jeg tror ikke det er mange som døper jentene sine dette nå for tiden
![]() |
#26 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg drømte om da jeg var mindre å få et kortere navn. 8 bokstaver i formavn. og 8 i pike etternavn.
![]() |
#27 |
maler
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnClara etter bestemor tror jeg. Jeg liker ikke navnet mitt, men jeg er nå vant til det så jeg tror ikke jeg ville ha byttet.
![]() |
#28 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg ville hatt et navn som kunne blitt forkortet til et kult klengenavn.
![]() |
#29 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnDa jeg var liten ville jeg hete Stine Camilla (heter noe HELT annet RL), men det var dengang.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg er faktisk veldig fornøyd med navnet mitt og ville ikke ha byttet. I barndommen likte jeg det ikke, for det var ingen andre som het det og jeg var irritert på mamma og pappa for at de ikke kalte med Camilla (var ekstremt mange Camillaer og det hadde jeg også lyst til å hete). |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnDa jeg gikk i barnehagen ville jeg hete Iselin Isabella. Det var det vakreste navnet jeg visste. Ei jente jeg gikk der sammen med valgte det navnet først en gang vi skulle leke, men jeg overtalte henne til å skifte til Rosagod, som var mye finere. Men det er visst et kunavn. Skikkelig koselig av meg.
Da hadde du måttet synge den sangen fra den gangsterfilmen hver gang du skulle presentere deg. My name is - Talulah, litt sånn på innpust. Det hadde nok blitt slitsomt i lengden.
![]() |
#32 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnMamma hadde tenkt å kalle meg Heidrun, men jeg er glad jeg fikk et annnet. Jeg liker navnet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnDa jeg var yngre ønsket jeg meg et kort, norsk navn som ikke var så vanlig, som Vilde, Tuva, Oda eller Synne. Men nå har jo "alle" sånne navn. Dessuten er jeg fornøyd med å ha en ganske uvanlig kombinasjon (dobbeltnavn).
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg tuller ikke en gang når jeg sier at jeg vil hete Kirsebær. Det er ikke helt utenkelig at det kommer inn som et mellomnavn en gang.
![]() |
#35 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg syns navnet mitt er helt greit, og klarer ikke helt å se for meg å hete noe annet. SOm barn hadde jeg et stoooort ønske om å hete Anita som mellomnavn, det gikk over.
![]() |
#36 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navn
Hva er den kirsebær-fetishen? :lurer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Superduperaktiv