Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gran Canaria i påsken

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 14:24   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gran Canaria i påsken

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hotellet vi vurderer ligger i Meloneras, noen som har vært der? Det ligger på samme side som Puerto Mogan og Puerto Rico.

Cordial er også et alternativ, men jeg har visst hengt meg opp i at jeg leste i Mamma at sengene der var dårlige.. Var de dårligere enn andre steder, Angelique?

Noen som husker hvor lang flyturen ned dit er?

Meloneras er det siste tilskuddet av hotellområder på Gran Canaria i tillegg til Taurito som ligger mellom Puerto Rico og Puerto Mogan. Meloneras er kjent for sine store flotte hotellkomplekser. Det ligger bortenfor Maspalomas og har en strand nedenfor som er forlengelse av Pl.del Inglés og Maspalomas-stranden. Det er et turistområde med kun hoteller og restauranter i tilknytning til dette. For de mer genuine kanariske matopplevelser osv. kan man ta taxi, bil eller buss til f.eks. Arguineguin eller til San Fernando ovenfor Pl.del Inglés.

Været er stabilt og godt på Gran Canaria ved påsketider, så du kan bare glede deg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.