|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#261 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greier
![]() |
#262 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er nesten sikker på at jeg så Cherry Coke Zero på Centra i dag, skal jeg sjekke for deg?
![]() |
#263 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#268 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#269 |
Shake it out!
|
![]() |
#270 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, for godt er det jo definitivt ikke. Jeg tror at Kirsebær hadde betalt porto for alle 24 og så hadde hun dekorert hele kontoret sitt. De er veldig Kirsebærete, det må jeg si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Shake it out!
|
Det betviler jeg ikke et halvt sekund. Og jeg tror det hadde vært relativt dårlig omsetning på drikken her, så jeg tror nok jeg måtte tatt med meg hele kaggen i kofferten hvis jeg skulle blitt kvitt det.
![]() |
#272 |
Passiv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg har ekstremt forvirrede smaksløker, så jeg hadde sikkert likt den kirsebærcolaen. Det må jeg prøve. :note_to_self: |
![]() |
![]() |
#273 |
Passiv
|
I alle dager. NÅ gikk det opp for meg hva greia var. Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor du skulle ha tomme brusbokser om du så skulle importere dem fra utlandet. Kirsebær. Cherry. :lyspære: |
![]() |
![]() |
#274 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierAt Kirsebær ikke er mat og kjærlighet ikke er hat
![]() |
#276 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierVanlig cherry coke lukter akkurat slik som ulla mi gjør når jeg tover med grønnsåpevann. Jeg har aldri smakt på ulla, men jeg innbiller meg at smaken sikkert er noe alla det samme som cherry coke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg er nydusjet og lukter veldig godt.
![]() |
#280 |
<*(((<
|
![]() Sv: Den nye tråden om forskjellige greierJeg venter på at nøkkelringlommelyktgrisen min skal komme i posten. Mens jeg venter leser jeg reviews, og jeg håper virkelig denne fyren er tannlege eller noe sånt:
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade |
|
|