|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkÅ bruke begrepet "to fit in" i setninger ellers, kan fort bli ganske så merkeverdige utsagn. I dag hørte jeg noe om at "så lenge de fitter in, så må det være utgangspunktet... " et.c. Joda. Barnslig bobling innvendig, men hallo. Vi har da gode norske ord for det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkEn eldre kollega forteller med stor glede om sine oppussingsprosjekter når vi er på konferanser. Last time he was so tired because he had spent all last week screwing in the garden shed. Besides, he had also screwed up all the pictures in the living room.
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakk |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkI Trysil: |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkJeg holdt på å ramle av stolen da jeg var på et møte og det ble snakket om "gode dyer" (gode fargestoffer).
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkHva med denne: That was pussig, med engelsk uttale på det siste ordet. En venninne av meg brukte den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkHaha - Ulvefars fikk meg til å tenke på en slekning av en tidligere kollega som var hjemme hos den nye kjæresten under et utvekslingsår i USA. Kjærestens far spurte om gutten hadde noen hobbyer hvorpå han fikk dette til svar "I like to screw on my bike".
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#13 |
By the Sea
|
![]() |
#14 |
Retromum
|
Priceless. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkVar jo ei som kom begeistret tilbake fra en båttur og utbrøt "I have been farting along the river" |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkHehe takk for en god latter før leggetid.
![]() |
#17 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkMin kjære var i selskap i England der hans borddame sa til vertinnen: "Your husband is a very good cock."
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 11-11-09 kl 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Engelsk i norsk og litt sånn forskjellig fittesnakkVenninnen min var utvekslingsstudent i USA, og skulle fortelle litt om norsk mat. Fishballs bla. |
![]() |
![]() |
#20 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
|
|