|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Jeg er en frysepinn og tenker at en sånn lang dunjakkesak kanskje hadde vært tingen for meg. Men vi har ikke tørketrommel og har ingen planer om å kjøpe det. Kan man vaske dun uten å tromle?
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Jeg gjør det. Blir sikkert bedre med trommel, men det har jeg altså ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Vel, jo. Men den kåpa jeg har har små kamre med dun, rister litt, drar litt og det bedrer seg etterhvert. Sikkert mye bedre med trommel, men siden jeg ikke har så har jeg ikke noe valg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Kjøp en farge som ikek trenger så ofte vask
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Den blir litt flatere av og ikke trommles, men om du rister og banker den kan det bli bra.
|
|
|
#7 |
|
Viser tenner
|
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Jeg har akkurat vasket mannens dunjakke, og er sjeleglad at jeg har trommel. Selv med tre tennisballer i trommelen, måtte jeg ta den ut å riste den med jevne mellomrom. (Dette er en jakke med mye dun. Mine og ungene sine jakker er ikke like fluffy.)
|
|
|
#9 |
|
Viser tenner
|
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Med svart jakke kommer du langt uten å vaske. Ja, dersom man klarer å la være å gnu seg inntil bilen, for da blir jakken grå ...
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Jeg ødela en dunparkas da jeg forsøkte å vaske/tørke den uten tørketrommel. Dunene råtna og hele jakken stinka |
|
|
|
|
|
#12 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Jeg vasker dunputer, dyner og jakker uten noen som helst problemer og jeg har ikke trommel.
|
|
|
|
#13 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dun en umulighet når man ikke har tørketrommel?Jeg har vasket både dunjakker og dyner/puter uten å trøketromle etterpå og det har gått kjempefint. Må bare "banke" og riste det ofte sånn at klumpene løser seg opp. Det kan se ille ut rett etter at det kommer ut av vaskemaskinen, men det har gått bra alle gangene her. |
|
|
|
![]() |
|
|