Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du like frittalende IRL som du er her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 20:03   #81
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Da tenker jeg at vi sier at jeg er rolig og ordknapp.

Yeah right.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:11   #82
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Nøyaktig som her inne.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:47   #83
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg er mye mer frempå og frittalende IRL.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:54   #84
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kommer vel an på konteksten, men jevnt over sier jeg det jeg mener, om jeg ser det hensiktsmessig å uttale meg om noe.

Nå vet jeg ikke helt hvordan den gjengse FP'er oppfatter meg, men jeg innbiller meg at det er ganske annerledes enn hvordan folk IRL oppfatter meg.

Føler for å tilføye, at jeg får litt hetta av de som høyt og tydelig og i enhver situasjon er nødt til å utbasunere sin mening, selv når ingen har spurt om den

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:30   #85
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Både og. Det kommer an på hvem jeg snakker med, tematikk og situasjon.

Ja, det er klart. Når jeg sier at jeg er mye mer frittalende IRL enn her, så tenker jeg på private sammenhenger, med folk jeg kjenner godt, ikke f.eks. på jobben eller på foreldremøter på Podens skole. Og en av grunnene til at jeg ikke er så frittalende her på FP er jo nettopp at det ikke er en helt privat setting, men en slags mellomting (jeg er jo privatperson her, men det er et ganske "offentlig" sted).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.