|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnBauche: men mannen synes det er fint... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg er ikke glad i dobbeltnavnet mitt så om jeg skulle bytta ville jeg hett Elisabeth. Det syns jeg er så fint
![]() |
#83 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg tror jeg måtte vært frekk og tatt Ibens navn til meg selv. Det er det fineste navnet.
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnNæsj, holder fint det jeg har. Men nå i disse tider da "alt" er søkbart på nettet, vurderer jeg å bytte til "Anne Olsen" eller "Berit Hansen" eller noe deilig anonymt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navn
Jeg tror også at datteren min sitt navn er det eneste jeg kunne byttet til. Det er litt i stil med mitt eget, da.
![]() |
#86 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg har aldri, aldri likt navnet mitt, men hva jeg kunne tenke meg å hete, det vet jeg nå egentlig ikke.
![]() |
#87 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg har et typisk 70-tallsnavn. Valget stod, i følge mamma, mellom det og Yvonne - et noe mer eksotisk (fransk? svensk?) alternativ.
![]() |
![]() |
#88 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnKlara.
![]() |
#90 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnHarriet.
![]() |
![]() |
#91 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnÅh jeg vet et festlig navn, som en gammel kone jeg vet om heter. Herolda Revalda |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Fjott
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnMin far ville kalle med Tjodvår eller Tjodfrid, så kanskje det?!
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 12-11-09 kl 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg ville ha hett Oprah Johansen. The best of both worlds. |
![]() |
![]() |
#96 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnHadde jeg bodd i Storbrittania ville jeg ha hett Portia. Det er det kuleste jentenavnet jeg vet om. |
![]() |
![]() |
#97 |
Textrovert
|
Jeg ville hett Philippa. Pippa for short. Eller Piper. Eller Zoe.
![]() |
#98 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Zoë er kult.
![]() |
#100 |
er her
|
![]() Sv: Hvis du måtte bytte navnJeg ville ikke byttet, men om jeg må, så tror jeg at valget hadde falt på min mormors to første navn (hun hadde tre). Det står høyt på listen min om vi skulle få en jente en gang i fremtiden, men mannen er ikke enig.
![]() |
|
|