|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Supersize me!
Fordi i min verden var det en reaksjon som hadde passet dersom han skulle gått over grønlandsisen eller noe sånt. Å spise på McDonalds i tredve dager er ikke en farlig ekstremsport. Det er ikke lurt, men ikke direkte farlig .
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Jada, jeg har sett den, og jeg likte den også, ikke misforstå det selv om det var et par ting som irriterte.
![]() |
#5 |
Live and let live
|
Det var ikke det jeg reagerte på, men kansje det er jeg som husker feil. Jeg reagerte på det du sa om at det ikke var farlig. Jeg mener å huske at han faktisk måtte avbryte prosjektet fordi han ble så dårlig og fikk så dårlige verdier. Husker jeg feil da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
frakoblet
|
Ikke i Norge, kanskje. I USA er det mange som gjør det. Men du så kanskje ikke filmen?
Du så ikke filmen, skjønner jeg?
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, jeg så filmen. Ble det sagt i den at mange amerikanere spiser både frokost, lunsj, og middag på McDonalds hver dag? I så fall gikk det meg hus forbi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
Jeg fikk det helt klare inntrykket at grunnen til at prosjektet ble avbrutt var mer et grep for å få filmen mer spennende det vil si gjøre scoop-faktoren høyere. Det synes jeg er synd fordi jeg setter stor pris på dokumentarer som klarer å la være å gjøre slike grep og som er strikte på fakta.
Ingen som er uenige i at en diett som kun består av karbohydrater og fett er usunt i lengden.
![]() |
#11 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Supersize me!Neida, det er ikke breaking news at man blir syk av å bare spise Mc donalds-mat, men filmen sa jo en del mer enn det. som for eksempel å sette fokus på hvor vanskelig det er for amerikanske myndigheter å gjøre noe med fedmeproblemet så lenge det blir sett på som en menneskerett for 12-åringer å kunne drikke 2 liter brus hver dag, eller velge mellom frityrstekt mat og salat.
![]() |
#12 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Supersize me!Jeg husker at McD prøvde å stanse filmen før den kom ut på kino! Men heldgvis klarte de det ikke. Jeg synes at det er bra at noen faktisk har laget en film om noe som er et økende problem. Tenk på de helsemessige kostnadene som kommer av overdreven spising.
![]() |
#13 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ånei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|