|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppemin første var 5,1 kg når han var født, og 54 cm. Jeg hadde kjøpt MYE i str 50, for det stod jo 0-1 mnd på de. Vel, ingenting passet, og han brukte vel 56 i ett par uker før det var for lite og...
|
|
|
#42 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeÅ som jeg gleder meg til babyen skal slutte med gulpingen! Hun er 6 mnd snart, og på det meste kan det gå med 5 bodyer om dagen. Vi har 10 store flanellskluter som jeg har brukt som underlag i babyens seng, vogn, på ammeputa og i vår seng. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, ville jeg kjøpt vaskbart frottetrekk til bilstolen også. Bruker tynnere gas-kluter til å tørke gulp med, går ca 5-10 av de også pr dag. Kjøpte på Princess, 3-pakninger med gaskluter for en 10'er eller noe slikt. Myke og gode
|
|
|
|
#43 |
|
Metallica!!
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeJeg hadde også en storgulper og skiftet opp i mot 10 bodyer pr dag på det verste.
|
|
|
#44 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeDu har fått mange fine tips her.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 29-09-09 kl 03:17. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeKluter må man ha, men jeg synes også flanellsbleier/ kluter var geniale. Jeg brukte dem som håndklær, gulpekluter og de har anvendelser enda. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeOm såper og remedier, så brukte jeg kun lactasyd tror jeg. (det var til dunderdriten) Jeg hadde vel welenda badeolje også - mest for tanken på ok lukt, men den lukter litt ...tja..coffeeshop for min del
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeDe eneste remediene jeg kjøpte inn før fødsel, var barrieresalve og sinksalve. Den siste ble ganske raskt erstattet av Inotyol, for det fungerer mye bedre om stompen blir sår. |
|
|
|
#49 |
|
Curlingkone
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeLekegrind tenkte vi å ha ja, har jo både hund og katt så det er veldig greit å ha et "fristed" for babyen, samtidig får babyen ha lekene sine i fred til hun evt begynner å kaste de ut av lekegrinda.
|
|
|
#50 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeMange gode tips her!
|
|
|
#51 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppe
Men husk at man ikke skal bruke luer på babyene om natta ift. krybbedød. (Ihvertfall det som gjaldt da jeg hadde spebarn) |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeDet finnes noen som kan kjøpe ting til deg om det blir krise også vet du!
|
|
|
#54 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeBarnas Hus har disse gasklutene (litt store, slike gulpekluter)... fine da!
|
|
|
#55 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeNå har jeg akkurat fått en nyfødt i hus, og umiddelbart vil jeg si at Nøstebarnteppet er helt uunværlig. Han bruker det hele tiden.
|
|
|
#56 |
|
Curlingkone
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeDa begynner jeg å få litt kontroll.
|
|
|
#57 |
|
Metallica!!
|
Sv: Klær og utstyr vi trenger for en februarsnuppeTøybleier.
|
|
|
#58 |
|
Nattrangler
Str 65x80 til vogn/vugge og str 80x100 til sprinkelseng er de målene jeg har i min butikk.
|
|
|
#59 |
|
Bedreviter
|
Da synes jeg du mangler en størrelse. Vi gikk opp til 100X140 i dyne til begge jentene da de var 8–9 måneder, og begge sov i den dyna i sprinkelsengen til de hadde passert tre år. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Nattrangler
Ja jeg gjør nok det. er ganske nystartet og har mest for de aller minste akkurat nå. blir nok juniorstr etterhvert, men trenger egentlig mere plass først også.
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03 Sist redigert av Mor til 4 : 13-11-09 kl 03:36. |
|
|
|
![]() |
|
|