Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 22:54   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?

Jeg tittet igjennom denne på sidene til HM. MEN ble like skuffet som jeg gjorde forrige høst. Egentlig ikke mye jeg kunne tenke meg å gå med. Man bør vel kanskje være en kleshenger for å bli fin i noe slikt.
Og ei lita jente som knapt er 1.60, med litt for mange fødekilo er vel ikke den som burde shoppe dette.

Noe dere liker?

Gammel 13-11-09, 22:59   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jimmy choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?

Nei, jeg syns ikke det var noe fint.

Nelly Nickers er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 23:29   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Link?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 23:32   #4
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

http://www.hm.com/no/#/jimmychoo/

Gammel 13-11-09, 23:33   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det var for mye nagler på skoene for min smak hvertfall.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 23:59   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Liker godt skinnleggingsene og den blå suede kjolen, samt disse sko som de kalder boots. Men gidder ikke å løpe hysterisk etter dem, og er litt skeptisk til kvalitet og snitt (det er og blir H&M). Og så har jeg allerede brukt opp månedens klesbudgett.

Litt rart med så mange sandaler i en kolleksjon som kommer i november.

Gammel 14-11-09, 00:23   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?

Eg syns skoa var rålekre! Eg har lyst på slike sko til julebordsesongen. Dessverre bor eg for langt unna, men dei har vel noko liknande på Bianco.

Gammel 14-11-09, 00:50   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes de svarte skoene som går over anklene (pumps uten nagler, finnes også i blå), var rålekre!! Men de er aaaaltfor høye!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 00:55   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Liker godt skinnleggingsene og den blå suede kjolen, samt disse sko som de kalder boots. Men gidder ikke å løpe hysterisk etter dem, og er litt skeptisk til kvalitet og snitt (det er og blir H&M). Og så har jeg allerede brukt opp månedens klesbudgett.

Litt rart med så mange sandaler i en kolleksjon som kommer i november.

Det tenkte jeg også! Jeg er ikke i sandalshoppehumør når gradestokken viser 6 minus..

Den blå suedekjolen var min favoritt også, den så utrolig lekker ut! Men den er ikke i ett snitt som passer meg.

Gammel 14-11-09, 02:13   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nææh.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 02:28   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-11-09, 08:04   #12
Left
Passiv

Standard

Jeg stemmer i sammen med safran.

Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 09:50   #13
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Kunne tenkt meg skinnleggingsen og vesken med stjerne på men er ikkj villig til å legge ned noen innsats for å få det til

Gammel 14-11-09, 09:52   #14
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Det var noen ting der jeg gjerne kunne kjøpt, men jeg orker virkelig ikke stå i kø fra klokken 7 om morgenen for å ha en sjangs. Jaffal ikke i dette være...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 12:24   #15
Lillebill
Aktiv

Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes det er mye fint, men kommer ikke til å kjøpte noe tror jeg. Har hverken fasong eller høyde til mye av det. Veskene, beltene og skoa er rålekre.

Gammel 14-11-09, 12:33   #16
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er galt med tøfler?

Gammel 14-11-09, 14:38   #17
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Veska med stjerne på, gutte-dongeribuksene og den knallblå genseren til menn. De trigget min oppmerksomhet. Resten likte jeg ikke.

Gammel 14-11-09, 14:45   #18
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Jeg måtte jo ned likevel da. Det var helt villt. Tomt på fem minutter, og jeg fikk ikke armbånd for å kjøpe tilbehør engang (var der kl. 10). Jeg rasket med meg legginsene som var i "tøy" og ikke skinn. Men de er for store til meg i beina og for små i livet akkurat nå siden fødemagen ikke har trukket seg tilbake ennå. Tok str. 38, men skulle nok hatt 36 men det hadde de ikke. Akkurat nå har jeg type eplefasong..
Så jeg går sikkert ned en av dagene og leverer den tilbake.

Gammel 14-11-09, 18:37   #19
Lillebill
Aktiv

Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lillebill, her.

Jeg synes det er mye fint, men kommer ikke til å kjøpte noe tror jeg. Har hverken fasong eller høyde til mye av det. Veskene, beltene og skoa er rålekre.

Da har jeg vært en tur i byen og fått sett i allefall noe av collectionen live. Synes faktisk skoa så litt plastikk-aktige ut. Den blå semskede kjolen var veldig fin, men 2000 er mye for et HM-plagg.

Gammel 14-11-09, 18:59   #20
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke si jeg ble imponert ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.