Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Moderatorer!

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 10:56   #30
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moderatorer!

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Dette ble for internt for moi. Forklaring?

Jeg ser det var min kommentar du lurte på.
Det var bare et forsøk på å være morsom. En fraudiansk glipp er når man sier eller gjør noe annet enn det man skulle, og at man tror at det er underbevistheten som slår inn. Feks kan det være en freudiansk glipp hvis man presenterere en kollega som en ektemann.

Jeg skulle da si at dette måtte være en freudiansk prikk, og så for å gjøre litt narr av meg selv skrev jeg prikk som pikk - slik at dere fikk med dere hva min underbevisthet er opptatt med.

Har dere langt godt merke til hvor lite morsomme morsomheter er når de forklares? Det var bra at Ru lo i det minste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.