|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere billigmerker?
Det finnes helt utmerket kylling på Svinesund også, man må bare unngå de billigste danske.
|
|
|
#82 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Handler dere billigmerker?Ok, jeg gir meg jeg.
|
|
|
|
#83 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Handler dere billigmerker?En potet er jo heller ikke en potet, Brenda.
|
|
|
#84 |
|
Bare sær
Sv: Handler dere billigmerker?
De er ikke alltid like rene - noen er sprøytet fulle av saltvann. Var det ikke her på FP jeg leste at de billigste danske filetene har så mye saltvann at de kommer unna regulativet om salmonellakontroll, for det er det bare rene kjøttvarer som må gjennom? Nok en grunn til å unngå dem.
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere billigmerker?Handler en del billigprodukter,men mye jeg holder meg unna. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Handler dere billigmerker?Ja, vi kjøper mange billigprodukter, men det vi ikke synes er godt/bra kjøper vi ikke på nytt. Noen av produktene til First Price vi er fornøyd med er kyllingfilet, fiskegrateng, vårruller, appelsinjuice, saft, baguetter og diverse frukt og grønnsaker. Forrige uke kjøpte jeg en hel grillet kylling fra First Price. Aldri mer. Hvitosten deres er heller ikke så mye å skryte av. Coops X-tra hvitost synes jeg derimot er veldig god. Hvitløksbaguettene deres også.
|
![]() |
|
|