|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nordmenn jobber gratis for én milliard pr år
Jeg er ikke "gammel i tralten", men det stemmer at det er satt av timer til planlegging/etterarbeid, og det er derfor en del av ferien er avspasering, ikke ferie. Samtidig overstiger nok det totale timetallet, i hvert fall for mitt vedkommende, ganske betydelig det som er planfestet. Men jeg liker jo å pønske ut gode undervisningsopplegg og bruke tid på det. Dessuten kan jeg ikke gå så mye på rutine som de som har mer erfaring sikkert kan gjøre.
![]() |
#2 |
Retromum
|
![]() Sv: Nordmenn jobber gratis for én milliard pr årJeg har en typisk 8-4 jobb på kontor, det er ytterst sjelden at jeg må gjøre noe jobbrelatert på fritiden (har tilgang til hjemmekontor). Det er utrolig deilig å ikke måtte ta med seg jobben hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Nordmenn jobber gratis for én milliard pr årSykepleiere på sengepost slipper heldigvis det, for å ta med jobben hjem er ikke så aktuelt |
![]() |
![]() |
#4 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Nordmenn jobber gratis for én milliard per år
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Nordmenn jobber gratis for én milliard per årJeg kan/får ikke ta med meg noe papirarbeid hjem og har heller ikke tilgang til jobbmailen min hjemme, så det begrenser seg selv. Lesing av faglitteratur gjør jeg derimot mye av etter barna er lagt, men det blir liksom noe annet. Skulle vel egentlig ha hatt mer tid til lesing/oppdatering i arbeidstiden, men det tror jeg at jeg og mange med meg må se lenge etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|