|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FluortabletterMin sønn går ikke i barnehage, så vi har god tid på morgenen, bare en av oss voksne som skal på jobb, det varierer hvem av oss, men det påvirker jo ikke guttungen. Så vi pusser tennene hans etter frokost hver dag. (mine er sånnsett muligens hakket dårligere pusset, JEG får det stadig travelt de dagene det er meg som skal jobbe. Pusser dem jo, men... jeg har litt mer enn 4 tenner, så det krever litt mer tid... JEG burde kanskje suge en fluortablett i det jeg stuper ut døra...)
|
|
|
#22 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: FluortabletterTannpuss har vært ganske upopulært hos oss, så flourtabletten til slutt har i det minste vært noe å se frem til. Derfor har vi fortsatt å gi 0,25 slik at snuppa kan ta både om morgen og kveld.
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FluortabletterVel, det med belønning for å gå med på tannpuss er knerten rett og slett for liten til å fatte poenget med, tror jeg. (Eller, om han er gammel nok, så er han bare treig da... Men belønning fatter han virkelig ikke...)
|
![]() |
|
|