Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kalender"moro"...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 23:20   #81
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kalender"moro"...

Mormor har ordna noe vet jeg, og så har jeg kjøpt samlinger av figurer på ebay som jeg muligens bruker der også. Littlest Petshop og Starwars.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 23:25   #82
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er kjempegøy, og har blant annet funnet Wall-E, Eva og M-O til 10 kr. stk.
Det blir stas tenker jeg .
Ellers er det litt småstash: En jojo, en slikkepinne, klistremerker, såntno.

Gammel 15-11-09, 23:36   #83
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det er vel du som bestemmer om du skal "slippe unna"?
Tror ikke mine barn blir noe mindre glade for julegavene sine, selv om de får en liten pakke annenhver dag. Jeg tror derimot at vi bygger opp spenning mot jul, og at dette er en tid for forventning og kos. Så selv om jeg synes det er et pes å kjøpe inn alle disse gavene, og finne på alle aktivitetene, så vil jeg at barna mine skal ha en slik kalender, nettopp fordi jeg selv husker hvordan det var å våkne opp hver morgen med pakkekalender som det første jeg tenkte på. Det var stas.

Enig.
Og jeg koser meg sånn med disse kalenderinnkjøpene - som jeg har spredt utover hle høsten, så det ikke blir megainnkjøp i slutten av november - også, og det er ikke snakk om veldig store og fænsischmænsi greier, gutten min er veldig lett å glede.
Første året vi hadde pakkekalender var en miniflaske med Imsdal en av de gjeveste pakkene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.