Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan spiser du potetgull?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan spiser du potetgull?
Jeg spiser ett og ett flak 122 64,89%
Jeg tar noen få flak om gangen 47 25,00%
Jeg putter innpå en god klype 14 7,45%
Dustepåll 5 2,66%
Deltakere: 188. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 21:45   #41
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan spiser du potetgull?

Jeg tar aldri ett og ett flak, men jeg varierer på å dytte innpå, og å ta en liten håndfull.

Potetsticks derimot spiser jeg med skje.

Gammel 16-11-09, 21:49   #42
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kommer an på om jeg er hjemme eller borte. Om jeg er sammen med folk, så tar jeg et og et flak og prøver å te meg som folk. Er jeg hjemme så er det gjerne mest mulig på kortest mulig tid. Det smaker best om jeg får ei god klype.

Gammel 16-11-09, 21:54   #43
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Dette var det tydelige meninger om, ja! Jeg aner faktisk ikke, så da svarte jeg Dustepåll.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 22:09   #44
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Kommer an på. Når jeg spiser alene tar jeg ett og ett flak, og de med mest krydder først (innrømmer etter å ha lest at flere har samme tvangstanken). Når mannen skal delta på gildet må det gå fortere unna, ellers ender jeg opp med fint lite.

Gammel 16-11-09, 22:12   #45
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ett og ett flak. Men mannen tar mange i ett jafs. Ekkelt.

Gammel 16-11-09, 22:16   #46
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

.. mange i ett jafs. Ekkelt.

Og slikker fingrene høylydt etterpå. :fisefin:

Gammel 16-11-09, 22:24   #47
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Jeg tar ett og ett flak. Mannen trøkker innpå. Men han slikker ikke fingrene altså. Vi pleier å ha hver vår bolle, ellers er det ikke mye jeg får.

Egentlig litt morsom tråd. Trodde det kun var jeg som irriterte meg over at det liksom er om å gjøre å spise mest mulig på kortest mulig tid.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 22:26   #48
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et og et flak, de største og de med mest krydder på først. Mannen hiver innpå en haug i slengen.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 22:28   #49
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Svarte noen flak om gangen,noen ganger tar jeg et og et.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 23:23   #50
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiser ett og ett flak

Pleier å ta en hel haug i hånden og så spiser jeg ett og ett. Jeg er egentlig ikke så glad i potetgull, men passer på å spise litt før mannen tømmer bollen.

Gammel 16-11-09, 23:50   #51
Lilo
Aktiv

Lilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Lilo er litt kul
Standard

Spiser chipsen i fra en skål, en og en bit og dipper den i salsa.Nam!

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 00:30   #52
Left
Passiv

Standard

Ett og ett i små biter. Jeg liker tykt, og hardt potetgull som ikke er for lenge fritert slik at det er helt lyst. Skal jeg riktig kose meg tygger jeg det på tvers. Maarud med salt var favoritten helt til de ble så sunne at de måtte ødelegge det med solsikkeolje. Fytte pjuk det er ikke mye godt lenger!

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 01:12   #53
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Ett og ett flak. De mørke med mest krydder først.
Sambo er(tydeligvis) som andre menn og putter innpå nevevis

Ingen fingerslikking eller tørking på sofaen.

Gammel 17-11-09, 08:55   #54
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ett og ett flak. På paprikapotetgull suger jeg av krydderet først - før jeg spiser resten

Sjelden jeg spiser potetgull da - heldigvis.

Gammel 17-11-09, 09:35   #55
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Som regel ett og ett flak.

Gammel 17-11-09, 09:38   #56
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Ett og ett flak. Mannen bøtter innpå.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ett og ett flak. På paprikapotetgull suger jeg av krydderet først - før jeg spiser resten

Samme her.

Gammel 17-11-09, 10:00   #57
Left
Passiv

Standard

Det kan etter det som kommer frem her, virke som om det er en "manneting" at en neve kastet innpå i slengen? Det er jo omtrent så han ikke klarer å tygge

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 10:42   #58
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spiser det bare når jeg er borte, og da tar jeg et og et flakk. Er ikke så glad i det. Blir så tørst.. ( så når jeg spiser det er det sammen med noen få mengder alkohyler )

Gammel 17-11-09, 11:50   #59
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil gjerne tillegge at potetgull inntas i store mengder!
Gjerne til frokost, lunch OG middag!! Søndagsmiddagen kan toppes med dip!

Gammel 17-11-09, 12:07   #60
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ett og ett flak

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.