Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ler du ofte høyt når du surfer på FP?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 20:23   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Ler du ofte høyt når du surfer på FP?

Ja det lurer jeg på

Gammel 17-11-09, 20:26   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ler du ofte høyt når du surfer på FP?

Jeg rister mye på hodet.

Neida.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:31   #3
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Ler vel ikke så mye men synes det er mye rart

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:34   #4
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

JA! Noen ganger ler jeg skikkelig høyt og mannen tror jeg har blitt gal.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:43   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Samme her.

Gammel 17-11-09, 20:45   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp. Jeg kommer nettopp fra en god latter i en tankefeltvekkende tråd.

Gammel 17-11-09, 20:46   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Ja! Stadig vekk!

Gammel 17-11-09, 20:59   #8
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Ja, veldig ofte.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:01   #9
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Gammel 17-11-09, 21:38   #10
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg ler mye inni meg, humrer og smiler. Grunnen til at det ikke kommer ut i høy rungende latter er nok at jeg er litt "satt" som person. Skulle virkelig ønske jeg slapp kontrollen litt mer og lot meg selv gapskratte i tide og utide.

Det skal jeg jammen meg øve på. Begynner nå

Gammel 17-11-09, 21:53   #11
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Ja.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:56   #12
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Ja! Jeg er her gjerne etter mannen min har lagt seg og prøver å kvele latteren, det høres såpass rart ut at det hender mannen min kommer småbekymret inn til meg og lurer på om jeg gråter.

Gammel 17-11-09, 21:57   #13
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Ja! Jeg er her gjerne etter mannen min har lagt seg og prøver å kvele latteren, det høres såpass rart ut at det hender mannen min kommer småbekymret inn til meg og lurer på om jeg gråter.

Gammel 17-11-09, 21:59   #14
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Ja, innimellom ler jeg høyt. Eller egentlig gjør jeg det ofte. Jeg er også litt "satt" som zeppelin sier, så derfor tyder en rungende latter fra meg at det er virkelig morsomt det jeg ler av.
Ler ekstra høyt av de som har samme teite humor som meg selv.

Gammel 17-11-09, 22:02   #15
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Dere som ler høyt, kan dere gi et eller flere eksempler på tråder som var utrolig morsomme?? Så kan jeg få bekreftelse en gang for alle på min dårlige humor lissom...

Gammel 17-11-09, 22:05   #16
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jupp... Og jeg har til og med måttet forklare både mann og datter neon ganger hvorfor jeg ler, og det er ikke alltid like lett...
"øh, nei, du skjønner at, det var en dame som brølte til mann, barn og fremmede menn på toget, men som nå har sluttet og så fikk mamma bilder hodet sitt om seg selv, og ja du vet..?..... " "æh, nei?? Hvordan da, mamma?" Hilsen datter... N

Gammel 17-11-09, 22:05   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Dere som ler høyt, kan dere gi et eller flere eksempler på tråder som var utrolig morsomme?? Så kan jeg få bekreftelse en gang for alle på min dårlige humor lissom...

Jeg kan nok ikke gi deg eksempler, for jeg ler av de merkligste ting. :rar humor:
Men det er ikke nødvendigvis trådene jeg ler av, men oftere enkelte innlegg.

Gammel 17-11-09, 22:07   #18
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jupp... Og jeg har til og med måttet forklare både mann og datter neon ganger hvorfor jeg ler, og det er ikke alltid like lett...
"øh, nei, du skjønner at, det var en dame som brølte til mann, barn og fremmede menn på toget, men som nå har sluttet og så fikk mamma bilder hodet sitt om seg selv, og ja du vet..?..... " "æh, nei?? Hvordan da, mamma?" Hilsen datter... N

Gammel 17-11-09, 22:07   #19
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

What?? Oute meg selv og min vannvittige dårlige humor? Nope. Noen ganger ler fordi noe er morsomt, andre ganger (ofte) fordi noe er komisk av en eller annen fjern grunn...

Gammel 17-11-09, 22:13   #20
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Men det er ikke nødvendigvis trådene jeg ler av, men oftere enkelte innlegg.

Og bildene som kommer opp i hodet når man leser visse svar. Det blir temmelig tørt om man skal forklare humor, kjenner jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.