Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken jakke er finest?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 21:16   #41
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Sv: Hvilken jakke er finest?

Eg likte den fargen på den første best, men syns jakke nr 2 er finast. Mykje pga at det er heil glidelås på den. Likte ikkje fargen. Rekna ikkje med det var mykje til hjelp kanskje..

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:17   #42
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser den med hetta når ungene er større og på lekeklær, men på ytterjakker på vinterstid ser jeg ikke faren i det heletatt jeg...*dårlig mor*. Ungene er jo aldri ute å leker alene når de er så små, og når de leker vil jeg tro de har på seg dress. Dette er jo mer av typen "gå i butikken/på besøk"-klær.

Jeg har bare en småfolkjakke - en stripete vårjakke med brune epler inni og gule kanter rundt glidelås og sånn. Veldig stilig, men uansett så ble de eplene blasse veldig raskt.

Jeg er og veldig glad i småfolk - men av de danske klærne jeg har prøvd ut, så er det definitivt de som mister farge raskest....synes nu jej da...

Gammel 17-11-09, 21:21   #43
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Da ville jeg tatt anorakken. Hun blir vel mest å bruke den hjemme siden det er en ekstrajakke, så da er hun vel gjerne under tettere oppsyn enn i en barnehagesituasjon, og hun er vel uansett så liten at alenelek ute ikke er et tema.

Gammel 17-11-09, 21:22   #44
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

De vanlige klærne mister ikke fargen, men yttertøy har jeg ikke prøvd.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:24   #45
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Nydelige lilla Mini A Ture! En klar favoritt. Men, den andre var jo knalltøff også

Gammel 17-11-09, 21:35   #46
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Mini A Ture

Gammel 17-11-09, 21:35   #47
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville valgt Miniature anorakken, men vet ikke om snuppa er enig. Kjøpte vår/høst anorakken, men den ble aldri brukt, tror det kanskje var fordi den skulle dras over hodet.....vil jo klare seg selv, så da er jakke enklere. Tror ikke jeg ville valgt Småfolk, synes de mister fargen for raskt (ser forskjell allerede etter en vask ).

Nydelig lilla farge, har kjøpt Miniature boblejakke/kåpe i samme lillafarge og den falt veldig i smak hos snuppa mi iallefall

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:37   #48
Frantzen
Passiv

Standard

Definitivt den lilla. Den var kjempefin.

Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:49   #49
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Definitivt miniature! Den var jo sååå mykje finare!!!

Gammel 17-11-09, 21:51   #50
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvordan er de Miniature-jakkene i størrelsen?
*lett å lede*

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 21:55   #51
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Dårlig erfaring?

Ja type nekte å dra den over hodet, får panikk over å ikke få den av og sånt.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:10   #52
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Den nederste, fordi den har glidelås hele veien. Man blir lei av å dra jakker over hodet.

Allium sa det jeg skulle si.

Gammel 17-11-09, 22:17   #53
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mener å huske at du hadde samme problemstilling med en vinterdress i fjor... Jeg ville nok valgt den lilla om jeg skulle tatt den jeg syntes var finest. Men noe upraktisk med anorakk da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:35   #54
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miniature! Den er helt nydelig, jeg har gått og sett på den og lurt på om det går an å putte på en gutt den lillafargen bare for å ha en grunn til å få den i hus.

Småfolken synes jeg er litt kjip både i farger og fasong. Men tøffe epler da.

Gammel 17-11-09, 23:54   #55
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Anorakken er finest, men jeg er ikke så glad i kær som må dras over hodet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:56   #56
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Anorakken var finest.

Gammel 18-11-09, 00:02   #57
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ser ut som om den nederste kan bli irriterende rundt halsen. Enten at det blir for trangt å dra den helt opp, eller at kragen irriterer i leken. Eller noe sånt. Liker ikke stive krager på jakker.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 00:02   #58
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Du skulle har lagd poll...

Jeg liker den lilla bedst, men mine gutter ville ha foretrukket Småfolk sin p.g.a. de mange lommer og glidelås hele veien.

Har mellomsøster selv stemmerett i dette ?

Gammel 18-11-09, 00:48   #59
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvordan er de Miniature-jakkene i størrelsen?
*lett å lede*

Den Mini A Ture-anorakken jeg har (som utfra bildet ser ut til å være samme modell fra en tidligere sesong) er iallfall såpass stor i størrelsen at str. 74 fremdeles passer Lille på 85 cm og 13 kg.

Gammel 18-11-09, 00:50   #60
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Åh!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.