Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ler du ofte høyt når du surfer på FP?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 09:06   #41
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ler du ofte høyt når du surfer på FP?

Da jeg la meg i går, etter noen timers surfring på FP, begynte jeg å le høyt flere ganger bare av tanken på den skrattetråden. Mannen min syns jeg var helt rar. Hva er det som er så morsom på et forum lissom?? (Tror aldri han har vært på ett, han er til og med redd for å lese mail )

Gammel 18-11-09, 09:19   #42
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bare ledd høyt så tårene trillet en gang og det var en kaketråd. Men jeg humrer mye inni meg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 09:46   #43
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Omtrent daglig
Og det er som regel enkeltinnlegg som er vinklet på en slik måte at det er umulig å ikke se for seg hendelsesforløpet av den episoden som gjenfortelles, som oftest.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 09:50   #44
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Det er sjelden jeg ler høyt.

Noen ganger sitter jeg og fniser litt for meg selv og jeg har ristet på hodet et par ganger også. Det er hender noen skriver noe jeg bare må le av, men sjelden jeg ler høyt når jeg sitter alene foran skjermen. Det gjelder i grunnen alle ting på nett.

Jeg har også fått tårer i øynene og blitt veldig trist av enkelte innlegg.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 09:59   #45
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp.

Noe av det morsomste jeg har lest var på et bæreforum, nærmere bestemt Tettinntil. En bruker hadde en slektning som var på et lommelyktforum, og de hadde visst fått snusen i at det eksisterte et forum for folk som bærer ungene sine i sjal og slynger. Så der satt de, da, på lommelyktforumet sitt og holdt på å le seg ihjel av folk med sære interesser.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 11:03   #46
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jepp.

Noe av det morsomste jeg har lest var på et bæreforum, nærmere bestemt Tettinntil. En bruker hadde en slektning som var på et lommelyktforum, og de hadde visst fått snusen i at det eksisterte et forum for folk som bærer ungene sine i sjal og slynger. Så der satt de, da, på lommelyktforumet sitt og holdt på å le seg ihjel av folk med sære interesser.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 14:47   #47
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat lest livslærdomtråd II og fått bekreftet at den var like morsom som den første. Siden jeg leser dem på jobb kan jeg ikke akkurat le høyt, men hadde jeg lest dem hjemme hadde jeg ledd så jeg hadde grått

Nå må noen legge ut link til den SM tråden som alle her ler av. Jeg vil le mer

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 15:09   #48
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jepp.

Gammel 18-11-09, 15:16   #49
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler høyt av og til, ja. Noen ganger ler jeg så jeg holder på å tisse på meg. Som f.eks. første gang jeg så Benmurphys juleavatar.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 15:47   #50
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg lever et aktivt liv på forumet ja. Jeg ler, kjefter, småbanner og gneldrer og gliser fornøyd. Så går jeg til sengs og drømmer om den rosa bikkja til SP og BM etterpå. :rl er oppskrytt:

Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 15:52   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det var skratte-smileyen, og det var på SM.
Jeg husker det veldig godt.
Hun så ikke animasjonen på sin datamaskin, så hun trodde skrattesmileyen bare smilte hyggelig.

Den husker jeg ja. Eller, husker hvertfall alt snakket om den.
En annen jeg synes er fantastisk og som jeg lo høyt av (selv om det var tragisk, huff), var da ei brukte denne i en kondolansetråd, hun trodde den gråt hysterisk. Jeg skjønner ikke at det går an å ta SÅ feil.

Gammel 18-11-09, 15:54   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg har bare ledd høyt så tårene trillet en gang og det var en kaketråd.

Gammel 18-11-09, 15:58   #53
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lever et aktivt liv på forumet ja. Jeg ler, kjefter, småbanner og gneldrer og gliser fornøyd. Så går jeg til sengs og drømmer om den rosa bikkja til SP og BM etterpå. :rl er oppskrytt:

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den husker jeg ja. Eller, husker hvertfall alt snakket om den.
En annen jeg synes er fantastisk og som jeg lo høyt av (selv om det var tragisk, huff), var da ei brukte denne i en kondolansetråd, hun trodde den gråt hysterisk. Jeg skjønner ikke at det går an å ta SÅ feil.

Uff da.

Gammel 18-11-09, 16:12   #54
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg ler høyt noen ganger.

Gammel 18-11-09, 16:39   #55
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Kjenner jeg er veldig spent på kaketråden dere snakker om. Hvor er linken?

Gammel 18-11-09, 16:50   #56
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jepp! Som forleden, da jeg leste Iset sin regnbuemuffins-tråd, hvor blant annet noens pizzasnurrer ble nevnt.

Gammel 18-11-09, 16:55   #57
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

En gang var det noen som hadde lagt ut linker til noen nybegynner tabber på NM, ei som hadde trykket feil og brukt en smile-smiley eller knegge-smiley i de mest utenkelige innlegg. Da lo jeg så tårene trillet i lang tid etterpå.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det var skratte-smileyen, og det var på SM.
Jeg husker det veldig godt.
Hun så ikke animasjonen på sin datamaskin, så hun trodde skrattesmileyen bare smilte hyggelig.

Dette var da altså min kjære venninne Carolin, bare for å henge henne ut litt til.

Gammel 18-11-09, 16:55   #58
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jepp.

Lommelyktforum?!

Gammel 18-11-09, 16:55   #59
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Alt for lite.

Jeg elsker det når jeg plutselig bryter ut i latter over det noen skriver. Herlig!

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 17:00   #60
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tok meg selv i å le høyt av navnesminketråden her nå nettopp, men tror det var et unntak...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.