|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?Nei, det er jeg ikke. Men jeg klarer noen av de tingene jeg ønsker å få til som forelder.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?Jeg ønsker å være en mor som oftest sørger for sunn og god mat, vanligvis er tålmodig og grei, ganske sjelden er sur og tverr og rett som det er finner på ting å gjøre. Det greier jeg.
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?
Det er et godt motto. Jeg føler meg ofte litt slik som i HI. Det å få til alle de tingene er en motivasjon og inspirasjon, men vel så viktig er det å ha fokus på hva som er gjennomførbart i hverdagen.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?På enkelte områder er jeg ikke slik jeg skulle ønske.
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?Nei, det er jeg ikke. Jeg ønsker å være mye mer tålmodig og veloverveid og ha mer overskudd og energi til å finne på morsomme ting.
![]() |
#6 |
Tøff
|
![]() Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?Nå har jeg bare gjort dette i ti måneder, men mitt mål er å legge meg om kvelden og kunne kjenne at jeg elsker frøkna over alt på jord, jeg har neppe satt noen varige, negative spor i henne (denne dagen i alle fall), og ellers gjøre så godt jeg evner, og ikke kaste bort tid og krefter jeg kunne brukt på henne med å ha dårlig samvittighet for alt jeg har gjort feil.
![]() |
#8 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?Klemmer litt på ullvotten.
![]() |
#9 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en slik mor (eller far) som du skulle ønske?
Kjenner meg igjen her, men jeg prøver så godt jeg kan. Ingen dager er like og hverdagen kan være stressende.
![]() |
|
|