Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 21:22   #81
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Virkelig? Det er jo bare hvitt med sølvkant, liksom, whats not to like?

Jeg tror det må være de harde linjene.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 21:25   #82
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Bra du ikke var i mitt bryllup da, jeg samler på dette som frokostservise til best.

Jeg hadde nok overlevd bryllupet selv om jeg ikke liker serviset.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 21:36   #83
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse er ikke min stil. I tillegg til mange av de som er nevnt i tråden her.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 21:47   #84
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det øverste der er jo superfint, Karamell!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 21:51   #85
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Typisk juleservise, spesielt med nissemotiv, fordi det tar for stor plass til å være i bruk i en knapp toukersperiode per år, og fordi jeg har til gode å se noen som er fine.

Gammel 18-11-09, 21:56   #86
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det øverste der var jo VAKKERT, Karamell!

Jaja, smaken er forskjellig, ser jeg.

(Jeg har sikkert fornærmet halve forumet, når jeg ikke liker Porgrunns corny nisser. )

Gammel 18-11-09, 21:57   #87
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg også syns det øvertse var fint Karamell.
Jammen godt det er mange forskjellige smaker.

Gammel 18-11-09, 21:58   #88
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den turkise skåla på bildet til Karamell har jeg sammen med mitt pastell og gullfargede mokkaservise. Det er så utrolig fint!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 21:58   #89
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ikke stygt direkte, men ikke min stil, som jeg skrev.

Nissene til Porsgrunn er jo skumle!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 21:59   #90
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Moren til en jeg var i lag med hadde dette serviset, ikke noe fryd for øyet.

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Mamma har dette, og hun er så lei seg hver gang hun knuser noe, for da blir det jo mindre for meg å arve....

Huffda så kjipt for deg.

Gammel 18-11-09, 22:12   #91
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Forresten så har vi dette og:

Det hadde vi hjemme og jeg har alltid likt det av mer sentimentale grunner. Sparte på det i min ungdom, men det har ligget nedpakket i snart 7 år og kommer vel aldri opp igjen. Jeg ville aldri kjøpt det nå.

Er det Willow Three, blekner det ikke, men det ligner på et jeg har arvet i grønt, og det er ikke orginalt.

[quote=Karamell;1944195]

quote]
Dette er jo bare helt nydelig!

Jeg elsker egentlig å ha så mange forskjellige serviser som vi har, for da kan jeg bytte stil når jeg dekker bord til ulike anledninger.

Gammel 18-11-09, 22:27   #92
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Spinnoff: Hvilken servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Dette var jo dritkult!

Gammel 19-11-09, 00:36   #93
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det øverste der er jo superfint, Karamell!

Ja!

Gammel 19-11-09, 01:27   #94
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Disse er ikke min stil. I tillegg til mange av de som er nevnt i tråden her.

Foreldrene mine har begge disse - ikke helt min smak nei. I tillegg har de invistert i glassene til Per Spooks kongler og de knuser veldig lett

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 02:52   #95
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette kunne jeg ikke hatt:

Gammel 19-11-09, 08:32   #96
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den turkise skåla på bildet til Karamell har jeg sammen med mitt pastell og gullfargede mokkaservise. Det er så utrolig fint!

Vi har sikkert samme servise - men mitt er jordfarget i stedetfor pastell - men jeg vet det finnes i pastell også. Jeg digger det, men bruker det veldig sjeldent.

Gammel 19-11-09, 09:03   #97
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så gøy å se hvor forskjellig smak vi har - det er mye i denne tråden jeg faktisk kunne tenke meg.

De svarte koppene med farge inni har vi i sommerhuset vårt. De er gamle, og jeg syns de er kjempefine.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Dette kunne jeg ikke hatt:

Og dette er faktisk servicet vi har.

Jeg tror kanskje ikke jeg ville valgt det i dag, men vi er faktisk veldig glade i det begge to.

Gammel 19-11-09, 10:15   #98
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Jeg har sikkert fornærmet halve forumet, når jeg ikke liker Porgrunns corny nisser. )

Nissene til Porsgrunn er jo skumle!

Jenter da! Dere tar feil. Jeg skal be dere på de deiligste retter snart jeg, for hos meg er det corny nisser i hele desember.

Gammel 19-11-09, 11:03   #99
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, det øverste der var jo VAKKERT, Karamell!

Jaja, smaken er forskjellig, ser jeg.

Jeg hater det porsgrunn nisseserviset, men vet ikke hvordan jeg skal forklare svigermor det... Får fire nye kopper og asjetter hver jul...

Blir ikke pakket ut av pappen en gang...

Gammel 19-11-09, 12:54   #100
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette skulle jeg mer enn gjerne hatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.