|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
*_*
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått av
Dette har de i Malaysia også! (Eller var det Singapore?) Jeg tenker på det hver dag når jeg tar tog og bane. Mens jeg holder på å eksplodere av passiv-agressivt hat mot alle som står midt foran dørene og venter eller som tvinger seg på før jeg er ute.
|
|
|
|
#42 |
|
Sugaraddict!
|
For en dritt, noen folk eier ikke oppdragelse eller sosial folkeskikk
|
|
|
#43 |
|
Tøff
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avJeg har blitt så snabla flink til å si ifra om sånt med å få plass til vogn og slikt. Høyt og tydelig sier jeg greit og enkelt "du må flytte deg så jeg får plassert vogna forsvarlig". Det er ingen som har protestert enda.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avFolk har flyttet seg når jeg har kommet med vogn også ja. Jyplingen som ikke ville flytte seg lenger opp her, hadde fått to kvasse øyne rett i fleisen og et spørsmål som "Hvor er barnevogna di gutten min"? Det er jo skiltet med at barnevogner skal stå i midtgangen ved bakdøra. Og var det mange ledige plasser ellers blir det jo bare tåpelig. |
|
|
|
#45 |
|
Hertuginne
|
|
![]() |
|
|