|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er galt med barnevernet, og hvordan kan man fikse det?Anbudsordningen er hårreisende, at man kjører New Public management i buss eller vaktmestertjenester er nå en ting, men at OMSORG FOR BARN skal være ute på anbud med jevne mellomrom og utrygge barns HJEM skal skifte pga at noen har et billigere tilbud? men det blir det ordning på. :mæktige vænna:
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er galt med barnevernet, og hvordan kan man fikse det?
Beroligende
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er galt med barnevernet, og hvordan kan man fikse det?
Siterer alt du skrev over. Jeg synes BV har et alt for dårlig samarbeide på tvers av kommunene. En i svært nær familie har jobbet i årevis i barnevernet, hun bruker sikkert 70% av arbeidstiden sin på buss, fly og båt rundt om for å besøke beredskapshjem. De fleste av disse kunne vært fulgt opp lokalt, noe hun også har sagt mange ganger. Klart at de større barna som kjenner henne og knytter seg til henne kunne trenge å møte henne en gang i blandt, men er det slik vi prioriterer når ressursene alt er knappe? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er galt med barnevernet, og hvordan kan man fikse det?Jeg er kunnskapsløs, men blir veldig engasjert når jeg leser. Smilefjes sine eksempler er hårreisende, og jeg håper inderlig hun og Madam Mim får igjennom de endringene de jobber for. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Hva er galt med barnevernet, og hvordan kan man fikse det?Stakkars statsråden, han vet vel knapt hvilken ende han skal begynne i, men institusjonene, organisering, bemanning og finansiering er en av dem ser det ut som: Les her.
|
![]() |
|
|