Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Metallica 13. april 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-09, 18:32   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Metallica 13. april 2010

Da skal de ha konsert. Selv er jeg ingen fan av dem, men tenkte og gi bort et par billetter i julegave. Men som flere her inne har erfart tidligere så er det vanskelig og få tak i billetter på Billettservice når de legges ut, så jeg tror ikke jeg kan satse på det om jeg skal vite at jeg har julegaven i boks. Men vet her tidligere at noen hadde kjøpt av fanklubben? Så er julegaven er inkludert fanklubb også, men hvor inne på fanklubben er det jeg kjøper billettene? De legges ut i morgen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 23:17   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Metallica 13. april 2010

Fekk mail fra Telenor no, tilbud til Djuice kunder om å forhåndsbestille fra i morgo kl 0900.

Gammel 19-11-09, 09:25   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Fekk mail fra Telenor no, tilbud til Djuice kunder om å forhåndsbestille fra i morgo kl 0900.

Skal du bestille billetter? Er ikke Djuice kunde. Sikkert Telenor som har et visst antall billetter siden det skal være på Telenor Arena. På fanklubben legges de ut kl. 9 i dag lokal tid, men det er jo ikke kl. 9 i Norge. Lurer på når det er? Får satse på fanklubben.

Gammel 19-11-09, 09:50   #4
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Hvor: Østfold
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er kl. 9 lokal tid, så de er ute nå, jeg har akkurat kjøpt

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 09:51   #5
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også akkurat kjøpt! Hurra, hurra, hurra!!!

Gammel 19-11-09, 10:04   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

*litt ivrig så jeg fikk dobbeltpostet*

Gammel 19-11-09, 10:05   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg har også akkurat kjøpt! Hurra, hurra, hurra!!!

Har du kjøpt på fanklubben? Var inne rett over 9 jeg men fant dem ikke for salg noe sted? Ikke sto det noen link under tour heller?

Gammel 19-11-09, 10:11   #8
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Standard

Klikk på tour, så under står det 'shows &tickets' og 'click here for pre-sale tickets' under der igjen.

Gammel 19-11-09, 10:26   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Nå klarte jeg det etter mye om og men. I tillegg til at jeg knotet så var ikke nettet på jobben så samarbeidsvillig, men nå klarte jeg det.

Fikk du bare tak i ståbilletter? Jeg fikk ikke opp sitteplasser som noe alternativ når jeg søkte på Billettservice, så jeg turte ikke annet enn å godta de to unumererte ståplassene jeg fikk opp. Men nå har jeg fått bekreftelse på at jeg har fått og betalt de to billettene i alle fall.

Hva er best? Sitteplasser eller ståplasser? Jeg tenkte sitteplasser for da har en i alle fall et nummer og forholde seg til, for det er vel ikke akkurat så mye sitting under selve konserten allikevel tipper jeg, men en har i alle fall en fast plass og stå på? Kan jo prøve og få kjøpt sitteplasser når Billettservice legger ut for normalt salg, men det er vel heller tvilsomt at det går å få tak i. Jeg har i alle fall 2 billetter.

Gammel 19-11-09, 10:35   #10
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Standard

Gratulerer!

Når jeg kjøpte så kunne man velge mellom sitte- og ståplasser. Jeg liker best sitteplasser, så da valgte jeg det Det blir som regel ikke mye sitting uansett, men det er som du skriver greit å ha en egen plass.

På denne turneen har de plassert scenen midt i arenaen, det gjelder også konserten på Telenor arena har jeg lest, så det blir suverent!!

Gammel 19-11-09, 10:36   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke dere er keen på sitteplasser på akkurat denne arenaen. :tips: Ikke hvis dere ikke har kikkert, that is.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 10:41   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror ikke dere er keen på sitteplasser på akkurat denne arenaen. :tips: Ikke hvis dere ikke har kikkert, that is.

Da er jeg fornøyd med ståplassene jeg har fått tak i og prøver ikke på noe annet. Da får de bare være litt tidlig ute om så er. Lurer på hvem han skal ha med egentlig, for det blir ikke meg. Men han får to billetter i alle fall. Mannen er over 190 høy så han får nok sett litt uansett hvor han står tror jeg.

Gammel 19-11-09, 10:45   #13
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tror det blir ganske grei sikt uansett siden scenen er midt i arenaen.

Gammel 19-11-09, 10:58   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magic, her.

Tror det blir ganske grei sikt uansett siden scenen er midt i arenaen.

Jajøss, man ser definitivt noe stort sett hvor som helst, eneste jeg tenkte på er at arenaen er stor, scenen er liten og sitteplassene er langt unna.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 11:29   #15
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Har verken fanclub-medlemsskap eller djuice-abonnement. Kjiper'n. Prøver meg på mandag, men har liten tro på fangst.

Gammel 19-11-09, 11:32   #16
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Standard

Prøv her:

http://www.djuice.no/magasin/nyheter...-spesialtilbud

Tror det går selv om man ikke har djuice abbonnement

Gammel 19-11-09, 11:46   #17
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk billetter.

Gammel 19-11-09, 12:18   #18
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Har verken fanclub-medlemsskap eller djuice-abonnement. Kjiper'n. Prøver meg på mandag, men har liten tro på fangst.

Da kan du jo bare melde deg inn i fanklubben?

Opprinnelig lagt inn av Magic, her.

Prøv her:

http://www.djuice.no/magasin/nyheter...-spesialtilbud

Tror det går selv om man ikke har djuice abbonnement

Det gikk jo for oss andre og få kjøpt gjennom der også jo. Fikk opp billetter jeg, men trenger ikke og kjøpe et par ekstra nå.

Gammel 19-11-09, 12:42   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg fått tak i, ståplasser, men det gjør sikkert ikke så mye! ( julegave til mannen og en kompis av han ( som får den i julegave av kona) )

Noen som har vert på telenor arena før? hvordan er det å vere på konsert der?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:31   #20
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger nok kjørebeskrivelser og parkering og sånn, men det kan jeg jo kanskje vente litt med.

GLEDER MEG!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.