|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Fruktflua har to barn.
#44 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Kate er ei flott dame på mange måter synes jeg. Hun er liten, snill og flott.
#45 |
|
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Brenda er snill og omtenksom, har mange ting å tenke på og bekymre seg om, men lander på beina allikevel. Og står på som juling! Alltid like positiv. |
![]() |
![]() |
#47 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)m^2 er flink til å strikke og kan alt om kvinneundertøy. Og ... ja, jeg summerer kort - jeg kan masse om henne. |
![]() |
#48 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)SF er så optimistisk hun nesten er råsa.
#49 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Urt er vestlending, har fotografert busskaravane på NHLbrua, og er imot rikstv og bur på landet.
#51 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Bombe at dette vart kaos.
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring) |
![]() |
#54 |
|
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)åh! smilefjes er flott og vakker, og jeg tror jeg kjenner henne fra før men vet ikke fra hvor. Hun har en mørk fortid |
![]() |
![]() |
#56 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Mandarinen er babe.
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva vet du om personen i forrige innlegg? (utfordring)Sitronen er et spennende menneske med et stort hjerte og en skarp penn. Jeg liker henne. |
![]() |
|
|