Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babyjogger City Elite

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 15:03   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Babyjogger City Elite

Hvis du vil se hvor genial den er, kan du ta en titt på videoen her.
http://www.babyjogger.com/

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:12   #22
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Ok.
Er den sånn at barnet bare kan sitte forovervendt?

sjuggerpløm; Om du har hatt mange andre vogner - hvilke andre er du fornøyd med?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:15   #23
Left
Passiv

Standard

Bare forovervendt ja.
Tja, Bugaboo, Bugaboo og Bugaboo. Nå har jeg Phil&Teds, og er fornøyd med den. Men ingen ting slår BJ CE og Buggisen, og jeg var også veldig fornøyd med Schwinn GT Safari.

Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:17   #24
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

BJ CE: Brukte du den på grusveier og litt mer ulendt terreng, Sjuggerpløm? Jeg vurderer denne sterkt til min ettåring, han er 1,5 år nå i sommer og vi trenger en god skogsbilvei-vogn. Med nesten full liggestilling for god soving.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:19   #25
Left
Passiv

Standard

Den kan fint brukes på skogsbilveier ja, såfremt det ikke er for ulendt. Men da bare fikserer du hjulet, så går det så det uler.
En som er enda bedre der er Schwinn sin, for den har mye større bakhjul, men fortsatt swivelhjul som kan låses. Min hadde ikke sånn stygg plastikk foran på kalesjen.
F.eks denne:

Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 13:12   #26
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Den Schwinn-vogna så bra ut. Den har jo tydelig større hjul enn Babyjogger. Jeg burde tenkt litt mer på at den heter City/City Elite...

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:32   #27
Katti
Mor til 3

Medlem siden: Nov 2009
Katti har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvis noen har eller vet om noen som kan selge BJ city elite til meg blir jeg veldig glad. Har nå letet lenge etter en brukt en. Men finner ingen brukte
Har dessverre ikke råd til å kjøpe meg en ny.

Skal selge Brio duovogna mi fra 2005, så håper på å få noe for den.

Katti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:56   #28
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Skriver under på at Babyjogger City er verdens beste vogn
Har ikke tall på hvor mange vogner jeg har hatt, og jeg synes denne er den aller-aller beste

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:54   #29
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

jeg skal selge min, pent brukt kjøpt ny i før.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 10:03   #30
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vurderte denne, men da jeg ikke fikk sett den IRL før jeg måtte ha ny vogn, endte jeg opp med MB. Igjen. Nå kommer jo MB med masse forbedringer OG blir billigere, så det er jo noe å vurdere. Når det er sagt så sikler jeg fremdeles litt på BJ.

Gammel 18-11-09, 10:04   #31
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Vær obs på å kjøpe den nye BJ. Den har mange fine forbedringer ift året før.

Gammel 18-11-09, 10:14   #32
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Barnas Hus lanserte BJCE som ei "enkel joggevogn" for nokre år sidan. Det synes eg var ein direkte feil beskrivelse. Eg har aldri sett ei vogn med så mange finessar som denne. Kalesjen er genial, regulerbart fotbrett, luftelommer/nett, vindskjerming for glipen som blir bak mellom kalesje og sittedel når ryggen er nede, tilnærma full liggestilling, regulering av rygg i kva som helst slags vinkel, mange lommer, god handlekorg, regulerbart håndtak, svingbart hjul som kan låsast, ok demping, integrert "BOB" på styret, genial mekanisme for samanlegging, tar liten plass samanlagt etc.

Det negative er at den er litt baktung med ryggen nede. Men eg har samanlikna den med OTH, og eg synes ikkje det er den store skilnaden.

Gammel 18-11-09, 20:32   #33
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Dette er en gammel tråd, altså.

Gammel 18-11-09, 20:39   #34
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Kunne jo være det var en aktuell problemstilling ennå...

Gammel 18-11-09, 20:49   #35
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Kunne jo være det var en aktuell problemstilling ennå...

MissS - jeg har jo MB nå.
(Men skal sikle på den nye...)

Gammel 18-11-09, 21:33   #36
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

MissS - jeg har jo MB nå.
(Men skal sikle på den nye...)

Ja takk, begge deler? :OleBrumm: Eller sikle, sikle, sikle som jeg gjør.

Gammel 19-11-09, 20:58   #37
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Men jeg har ikke funnet så mange bilder av den, bare endel info på engelsk. Har fått med meg;
- mindre understell
- kortere avstand mellom hjulene (5cm?)
- ny kalesje
Er det noe mer? Sa du den ble billigere? Du sa det? Hæ?
Når kommer den?

Gammel 19-11-09, 22:01   #38
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Her er nyhetene:

• Billigere
  • Tvillingvognen får to single kallesjer
  • Kallesjen blir høyere.
  • 5 cm smalere mellom hjulene, både singel og duo.
  • Bumperbar blir nå inkludert
  • Ekstra solskjerm på kallesjen. Denne kan vippes inn eller ut etter behov
  • Ventilen på hjulene får ny vinkel for å lette innpumping av luft.
Den kommer til Norge på nyåret.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.