Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor røde er norske journalister?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-09, 22:24   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor røde er norske journalister?

Jeg syns du bør bestemme deg for hva du ønsker å diskutere:

1. Venstrevridde journalister?
  2. Dårlige svenske nettaviser?
  3. Mulig årsak til at dette ikke ble dekket som en voldsom stor nyhetssak i svensk media?
  4. Mulig årsak til at dette ikke ble dekket som en voldsom stor nyhetsak i norsk media?
Alt dette er elementer i saken du presenterer, men de henger ikke nødvendigvis sammen og jeg syns ikke eksempelcaset ditt har så mye med det jeg oppfattet som hovedspørsmålet, nemlig at journaliststanden er for rød.

Jeg syns flere saker Sveriges Radio, STV, Gøteborgsposten og Svenska Dagbladet er ganske bred dekning innad i Sverige. Og det er bare de jeg har greid å finne i løpet av få minutter.

Ang. Erling Borgen så er jeg enig i at hele han er pinlig og burde få langt større kritikk enn det han har fått. På samme måte som jeg syns det er hårreisende at det tok over to uker fra disse gærne vaksinemotstanderne dukket opp til noen gikk dem etter sømmene. Igjen, det er vanskelig å si om det bare er dårlig journalistisk håndtverk, eller om det er på grunn av politiske sympatier.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.