|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage på Julenatt i BlåfjellDet er jo en grunn for at det er aldersgrense på filmer. Jeg tok en sjans på og ta med min 3-åring på kino på 7-årsgrense (ikke den filmen) her om dagen og han var intressert i nøyaktig 20 minutter så var han ferdig. Da var jo vi to voksne og kunne håndere han i tillegg til jentene, men hva gjør barnehagen når 3-4 åringene i tur og orden blir lei av og se film og ikke gidder mer? Eller hva med de som blir redde, for det er sikkert noen av dem også? Hadde ikke sendt min 3-åring på Jul i Blåfjell på kino. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage på Julenatt i BlåfjellNaboen hadde med sin 5-åring på Julenatt i Blåfjell, og han syntes filmen var så skummel at de måtte gå. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage på Julenatt i BlåfjellJeg hadde ikke ønsket at de dro på den i barnehagen, men skal med 4,5-åring og snart 7-åring selv på den. Da ser vi sammen, nært og litt forklarende. Vi skal dessuten vente til adventen starter. |
|
|
|
![]() |
|
|