|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Det lurer jeg på. I og med at vaksinasjon er frivillig. Hva tenker dere? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Det anser jeg som helt nødvendig. |
|
|
|
#3 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jammen fakkeltog i høstmørket er jo så koselige.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg syns det er helt greit om folk vil det.
|
|
|
#5 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Tydeligvis. Blir for dumt.
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?De som er i mot vaksina synes sikkert det er viktig å gjøre det. Med eller uten aluminiumsfoliehatt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Det er viktig å advare mot disse chipene som blir implantert sammen med vaksinen, det er jo en trussel mot personvernet.
|
|
|
#11 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Det er en veldig skummel tanke.
|
|
|
#12 |
|
This is normal!
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Får vi som har fått chip implantert være med på moroa, eller er fakkeltoget bare for de "rene"?
|
|
|
|
#13 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Hva skal de egentlig med chipene når datalagringsdirektivet blir innført?
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg og guttungen har da chip...
|
|
|
#15 |
|
Profesjonelt paranoid
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?
Datalagringsdirektivet sørger for at du blir passet på når du er på nett. Chipene er for å passe på deg når (hvis) du gjør noe annet. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?uff så teit alle tar vell eget valg og står for deres valg. man tenger ikke å misjonere anti vaksine kamp vel |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Profesjonelt paranoid
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?
Det er en sak jeg lurer på: Hvis disse mayaene var så smarte, hvorfor visste de ikke på forhånd at europeerne kom til å dukke opp, og tok sine forholdsregler? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Apropos krystaller; hva er den egentlige grunnen til at en helt rosa rosenkvarts blir kritthvit etter en stund om man legger den foran tven eller pcen? *har prøvd*
|
|
|
#20 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Er det nødvendig å gå i fakkeltog mot svineinfluensavaksine?Jeg kjente en som hadde radiosender tvangsimplantert i tanna. Han er heeelt sikkert å finne i fakkeltoget. Jeg skal ikke vaksinere meg. Jeg blir aldri syk og kommer nok ikke til å bli smittebærer heller. Eller kanskje jo-nei-jo |
|
|
|
![]() |
|
|