|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?Nettbutikker. Og de bør ha mange ulike. Lillebror har plutselig ingen bodyer. Jeg er primært sett på utkikk etter Katvig, Ej Sikke lej; molo, Louie Louis etc...
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?Molo og Katvig har vel bare opp til 92? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?
Det funker det og. Men problemet er at på alle nettbutikkene jeg har sett nå (kun norske jeg har sett gjennom) så har de enten bare 1 stilig body i riktig størrelse, ellers ingen bodyer over str 86. I og med at jeg skal ha en 5-6 stykker iallefall, så har det vært greit å kjøpt alle i samme butikk
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Sv: Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?http://www.mamut.net/controls/shop/s...plebarn&gid=14 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Småfolk har alt for lite strech i synes jeg. Så konvoluttåpningen i halsen blir bare daff og stygg i løpet av en par-tre vasker. Irriterende, egentlig - for fargene er herlige!
|
|
|
#8 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?Denne har mye rart: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?Men må jo ha noe under genseren da.... Lillegutt er snart 3 men bruker alltid body. Synes det er veldig praktisk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
KappAhl har hvite bodyer i "singletform" som er ok så genser er vel det vi må gå for - men jeg synes fortsatt at body som genser er praktisk jeg da
|
|
|
#12 |
|
audio, video, disco
Sv: Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?Jenta mi har alltid ull under (body stort sett) og vanlig bomull utenpå. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?Jeg synes body er litt babyaktig jeg, så jeg har skiftet over til genser når de har lært å gå, dvs at de ikke åler og kryper lenger. Når de åler og kryper er nemlig body et must. Har alltid tynn genser i ull under på både ett- og toåringen. Men det er klart body også fungerer bra, det er greit å være sikker på å slippe glippe. Ettåringen har vel noen bodyer han bruker fremdeles, i både ull og bomull. Men det er stress å feste de knappene i skrittet på unger som løper av gårde, og det er kanskje også en grunn for å gå over på genser, hehe.
|
|
|
#14 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvilke butikker selger bodyer i str 92 og 98?Refleks har bodyer i stor str.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
|
![]() |
|
|