Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor falt du for din partner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 19:14   #81
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor falt du for din partner?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Han var (tilsynelatende ) uinteressert, veldig ofte uenig med meg (kverulant..), og hadde (har) utrolig bra humor. Utseende var også viktig, men ikke det viktigste.

Jeg tror faktisk aldri jeg kunne falt for en fyr som fra første stund var superinteressert i meg, enig i alt jeg sa og gjorde, og i det hele tatt var veldig oppofrende. Mulig jeg er litt rar, men sånne "roser i badekaret"- historier har alltid fått meg til å bli litt

Der er vi like. Jeg har noen venninner med sånn superromantiske 'myke' menn, og jeg synes bare det er søtt og litt kvalmt, overhode ikke sexy. Jeg liker en god diskusjon og tenner på helt andre ting enn å bli degget med. Roseblader og tilsvarende hadde ikke gitt meg så mye mer enn en god latter.

Sminkesex er god sex .

Gammel 21-11-09, 19:22   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sminkesex.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 19:25   #83
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Sminkesex.

oversatt til engelsk blir det.....?

Gammel 21-11-09, 19:30   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

But of course. :doh:

Gammel 21-11-09, 19:35   #85
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Gammel 21-11-09, 19:36   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Altså, nå har vi hatt tråd om navnesminke, jeg tenkte at jeg kanskje hadde gått glipp av sexsminketråden.

Gammel 21-11-09, 19:40   #87
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Han var småmager og venstrehendt.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 19:40   #88
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Altså, nå har vi hatt tråd om navnesminke, jeg tenkte at jeg kanskje hadde gått glipp av sexsminketråden.

sex er jo allerede sminket, hvis ikke hadde vi hatt seks .

Gammel 21-11-09, 19:41   #89
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Humor og connection og ellers rein fysisk tiltrekning, eller noe. Veldig kompatibel aftershave.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 19:42   #90
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Han var småmager og venstrehendt.

Leste smågnager .

Gammel 21-11-09, 19:53   #91
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble småforelsket i mannen min allerede første dagen jeg så han. Det var humoren, glimtet i øyet, at han virket så utrolig sympatisk og ålreit, som tok meg. (Og da var jeg 13 år!)

Jeg var dessverre ulykkelig forelsket i han i mange år, gjennom hele ungdomsskolen og halve videregående, før jeg måtte gi opp til slutt. Han var sammen med min bestevenninne en god stund og, noe som gjorde det hele veldig vanskelig.

En periode var vi "fyllebuddies", vi klina (ikke mer, vi var jo bare ungdommer!) hver gang vi var fulle, iallfall de periodene ikke jeg hadde en annen kjæreste. Så var vi på ungdomsklubben en kveld og danset tett og hett til Aerosmith, og han fulgte meg hjem etterpå. Siden den dagen har vi vært kjærester, og det går opp og ned med forelskelsen, men det er veldig deilig at jeg kan kjenne blodet bruse pga han enda, i perioder.

Gammel 21-11-09, 20:02   #92
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

For en fin tråd.
Jeg kjenner jeg gleder med til å ( forhåpentligvis) falle ordentlig for noen en dag, for det tror jeg ikke at jeg har gjort nemlig. Ja, og det håper jeg at jeg isåfall hadde fått med meg.

Det har ikke jeg vært heller og sær som jeg er så har jeg ikke engang forhåpninger om at noe sånt noensinne skal skje.

Gammel 21-11-09, 20:04   #93
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg faller for folk stadig vekk. Det er bare så sjelden at det varer.

Gammel 21-11-09, 20:09   #94
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Første gang jeg ble oppmerksom på ham, spilte han soloklarinett i et orkester. Siden jeg er over gjennomsnitlig musikkinteresert og likte interpretasjonen hans (måten han spilte musikken på), ble jeg fasinert allerede før jeg hadde sett ham skikkelig.

Et lite år seinere skulle jeg være vikar for ham i et annet orkester, og oppdaget da at han var for gammel for meg. Heldigvis gav han seg ikke men inviterte meg på konsert etter konsert (jeg var "fattig" student, han var i jobb), og utvalget av konserter og samtalene i hadde i pausene gjorde at jeg var overbevist.

I etterkant er jeg fasinert over hvor godt jeg kan beskrive folk kun etter å ha hørt dem spille. Mye bedre enn etter kun "vanlige" førsteinntrykk.

Gammel 21-11-09, 20:16   #95
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det har ikke jeg vært heller og sær som jeg er så har jeg ikke engang forhåpninger om at noe sånt noensinne skal skje.

Jeg er ikke helt der enda, og nekter å gi opp håpet.
Men ikke for en hver pris. Det siste jeg vil ha er en tafatt fjott jeg ikke er sikker på, eller å leve flere år i tvil.

Jeg faller for folk stadig vekk. Det er bare så sjelden at det varer.

Det gjør jo forsåvidt jeg også, men det er aldri helt ordentlig og forsvinner like fort som det kom.

Avstandsforelskelse er jeg dog en kløpper på.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 20:23   #96
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Når jeg møtte Mannen i mitt liv, var det sånn hodestups forelskelse fra begge parter. Det var igrunnen alt ved ham; kjekk, snill, omgjengelig, og utrolig til sjarme og glimt i øye. Slik er han ennå. Det er 22 år siden i disse dager.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:26   #97
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

.

Sminkesex er god sex .

Før du ga en oppklaring på den trodde jeg det var en eller annen ny trend i USA.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 23:17   #98
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mjaa, kyssingen kan vi godt hoppe over.

Ok, litt da. :ikke helt mann:

Hva, skal han bare si "hold kjeft"?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Leste smågnager .

Gammel 22-11-09, 13:33   #99
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Hva, skal han bare si "hold kjeft"?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 15:24   #100
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sist redigert av Dronningen : 23-11-09 kl 09:28.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.