Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvis jeg skal kjøpe vognpose

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 11:30   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis jeg skal kjøpe vognpose

Jeg har Voksi Urban i barnehagen, og vanlig Voksi Classic som forøvrig ikke tar særlig større plass i skapet enn den andre posene. Men hvis du skal kjøpe ny pose vil jeg anbefale 7 a.m. Enfant. Jeg har disse posene hjemme og er så fornøyd. Hadde først puttet i lammeskinnet i bunn, men det ble rett og slett for varmt.

http://www.kokodille.no/index.php?nr=90&idkategori=23

Sitat:

7 A.M .er Skandinavias beste vognpose!
7 A.M. ble laget i Paris av den ledende franske designeren Rebecca Campora.
Det flotte designet og dens solide kvalitet bak produktet gjorde det som skapt for å introduseres i verdensmetropolen New York! Nå er den å få kjøpt verden over.
7A.M er tenkt for den aktive familien - perfekt både for en shoppingdag eller for skiferien. 7A.M. har slått godt an hos mange Hollywoodforeldre.

LS500

Unik vognpose som passer alle vogner.
Størrelser small-medium og large.
Tilvirket i ett dunlignende materiale
Vann og vindtett nylon for å beskytte barnet mot kulde og vann. Fôr i bomull.
Fleecefilt på innsiden som er festet med trykk-knapper, hvilket gjør den vaskbar og kan taes bort ved mildere temperaturer.
Glidelåsen kan åpnes helt ned slik at barnets sko kan stikke ut.
Åpning for 5punktsbelte på baksiden som kan stenges med borrelås når vognposen anvendes som sovepose eller i liggevogn og når barnet sitter fastspent.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.