Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjolehjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 22:08   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Kjolehjelp

Jeg trenger noen raske julekjoletips, da jeg har krympet ut av kjolen jeg egentlig skulle bruke i år. Vil gjerne ha noe som likner gammelkjolen i snittet. (Se bildet.) Må passe til store pupper og brede hofter + smal midje. Størrelse ???, kanskje (42)- 44-(46??). Jeg er elendig til å se hvilke klær som går an, så litt hjelp er fint.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 22:38   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjolehjelp

Jeg må bare anbefale Noa Noa, igjen. (Yndlingsbutikken, ja. )
De har i alle fall en nydelig velourkjole, med omtrent samme snitt som kjolen over her, bare at den er ermeløs. De har egentlig en hel del kjoler med lignende snitt.

Gammel 22-11-09, 22:41   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Vet ikke om denne kunne være noe?

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...archBackLink=#

Ellers kan kanskje Neste Stopp har noe.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 22:45   #4
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke noe svar, men tror helt sikkert du kan finne noe på mange butikker (synes jeg ser fine ting i de størrelsene overalt). Jeg lurte egentlig bare på om du hadde lyst til å selge den kjolen som er for stor?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 22:54   #5
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg har ikke noe svar, men tror helt sikkert du kan finne noe på mange butikker (synes jeg ser fine ting i de størrelsene overalt). Jeg lurte egentlig bare på om du hadde lyst til å selge den kjolen som er for stor?

Jeg skal ikke ha bruk for den igjen, i hvert fall, og har lurt på å legge den ut for salg. Er litt treig, og har ikke kommet så langt ennå. Men min kjole er sort, str. 48, ikke grå. De hadde ikke bilde av den sorte på nett.

Gammel 22-11-09, 22:57   #6
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Vet ikke om denne kunne være noe?

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...archBackLink=#

Ellers kan kanskje Neste Stopp har noe.

Den folklorekjolen blir litt for mye på meg, tror jeg. Kort og rund.
Neste stopp hadde jeg glemt. Der har jeg funnet en del fint tidligere. De hadde butikk på senteret her før, men den ble lagt ned. Får sjekke hvor de har butikker nå.

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg må bare anbefale Noa Noa, igjen. (Yndlingsbutikken, ja. )
De har i alle fall en nydelig velourkjole, med omtrent samme snitt som kjolen over her, bare at den er ermeløs. De har egentlig en hel del kjoler med lignende snitt.

Noa noa er en sånn butikk som jeg har gått forbi, siden jeg ikke akkurat har passet inn i klærne. Men det kan jo hende det går nå?? Må på handletur, ser jeg.

Gammel 22-11-09, 23:00   #7
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg skal ikke ha bruk for den igjen, i hvert fall, og har lurt på å legge den ut for salg. Er litt treig, og har ikke kommet så langt ennå. Men min kjole er sort, str. 48, ikke grå. De hadde ikke bilde av den sorte på nett.

Sort, i str. 48, høres helt ypperlig ut. Hvis du velger å selge den er jeg veldig interessert! Ønsket meg den i hele fjor, men fikk aldri somlet meg til å bestille.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:03   #8
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Sender deg en PM, Pippo. Må vel ta kjøp og salg i rette tråden. - Leker moderator.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.