|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!Tidlig i høst, endte jeg også opp med å ta med regntøyet hjem igjen. Da det hang i barnehagen, ble det stort sett brukt hver dag i stedet for skallklær. Hun var våt nesten hver dag uansett, så da tenkte jeg at jeg skulle teste ut....Kjøpte en ny P.op jakke og bukse, hang det på plassen hennes og tok vekk regntøyet.....Etter det har hun stort sett vært tørr (med mindre hun har hoppet veldig i vanndammer) og regndressen har blitt hengende hjemme. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe mer regntøy egentlig.... |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!Vi har hatt litt varierende påkledning i bhg, jeg har bare valgt å pøse på med mer og mer tøy, minst to dresser i bhg ekstra ulltøy og ull under, minsten vår er også en svært bestemt dame og er blitt så stor at hun sier klart ifra hva som funker og ikke funker, har henta etpar ganger der hun har vært tørr inni og eneste dresskledde barn, mens andre har vasset rundt i regntøy, da har det vært beklagelser fra personalet med at hun insisterte på å ha dress- fint det |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!
|
|
|
|
#124 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!Vi skal ha foreldresamtaler denne uken og da skal vi snakke litt om løst og fast, men trooor de har akseptert at det ikke er regnklær der nå ja. De har ikke sagt noe den siste tiden.
|
|
|
#125 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!!
Signerer!
|
![]() |
|
|