Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Metallica 13. april 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 14:13   #41
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Metallica 13. april 2010

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Har også ståplass på E....

Men ståplassene er unummerert....hvordan kan du da vite at det er på felt E. Jeg synes oversikten over arenaen er heeeeeeeelt håpløs. Kan få nummerert sitteplass på O-feltet, men det sier meg ingenting ettersom kartet ikke sier noenting om hvilken vei scenen vil bli rigget opp. Man kan da utifra bildet faktisk havne på baksiden av scenen, og det er jo....ikke kult.

Gammel 23-11-09, 14:15   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes ingen bakside på denne scenen. Den er midt på arenaen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 14:16   #43
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Billetter! Men til dagen etter. Sitteplasser.

Gammel 23-11-09, 15:39   #44
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men ståplassene er unummerert....hvordan kan du da vite at det er på felt E. Jeg synes oversikten over arenaen er heeeeeeeelt håpløs. Kan få nummerert sitteplass på O-feltet, men det sier meg ingenting ettersom kartet ikke sier noenting om hvilken vei scenen vil bli rigget opp. Man kan da utifra bildet faktisk havne på baksiden av scenen, og det er jo....ikke kult.

Scenen er heldigvis midt på arenaen.
Og da jeg bestilte fikk jeg opp at det var på felt E...
-------
Og det er bandet som roterer, ikke senen som jeg først skrev!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 15:40   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Scenen roterer ikke. Bandet roterer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 15:42   #46
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

he he he men det var nesten rett da, va litt for kjapp der!

Gammel 24-11-09, 01:03   #47
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Fikk kun sitteplasser felt L. På konserten den 14.april.

Gammel 24-11-09, 11:22   #48
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Endelig blir det Metallicakonsert på meg også..! Gleeeder meg!
Jeg har et par ekstra billetter til den 13.ende... Sitteplasser på K, rad 13 om noen skulle være intressert... SOLGT

Sist redigert av Carpe Diem : 28-11-09 kl 23:38.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 13:21   #49
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi fikk sitteplasser den 14. april på K-feltet. Er Djuice-kunde, men fikk ikke tilbud om forhåndsbestilling

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 23:34   #50
Wicca
Måneheks

Wicca sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
Wicca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg satser på å få kjøpt billetter når der nærmer seg... Kunne heller tenkt meg å se dem i København igjen, men det ser ikke ut til at de skal ha flere konserter i Norden i år

Hvis noen har billetter så er det bare å sende PM....

Wicca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 01:12   #51
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Jeg er kjempeintressert i billetter! Skulle gjerne hatt to stykker.

Men; jeg har aldri vært i telenorarena før, så hvis noen kan fortelle meg hvilke plasser og felt som er ca å anbefale, ville jeg blitt den lykligste.

Noen som har erfaring med billettkjøp på finn.no? Det ligger jo kjempemye billetter der, men jeg kjenner jeg er bittelitt skeptisk.

(unnskyld at jeg drar opp tråden igjen.. )

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 18:16   #52
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter på Finn prøvde jeg meg på i fjor, for planen i fjor var at mannen skulle få billetter da også, som jeg ikke fikk tak i. Min erfaring er at Finn funker som en svartebørs selv om det ikke er lov. De må annonsere til pålydende fordi det ikke er lov til annet, men når en ringer på div. billetter så får en beskjed om at det er kommet bud på det og det langt over prisen. Så da utgikk Finn billetter i fjor.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 21:37   #53
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Har dere fått billettene tilsendt? Mannen bestilte og betalte den dagen de ble sluppet, men de har ikke kommet enda.

Gammel 02-12-09, 22:09   #54
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått de billettene jeg har bestilt i alle fall. Fikk dem for en uke siden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:57   #55
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Jeg har også fått dem, vel 1 uke siden, bestilte på det telenortilbudet, det var vel torsdagen før ordentlige salget...?

Gammel 03-12-09, 18:58   #56
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Har dere fått billettene tilsendt? Mannen bestilte og betalte den dagen de ble sluppet, men de har ikke kommet enda.

Jeg fikk de i posten i dag.

Gammel 03-12-09, 19:04   #57
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har billetter. Men jeg er litt grinete etter å ha mottatt masse spam etter at jeg meldte meg inn i fanklubben. Jeg er ganske striks på hvem jeg deler ut mailadressen min til, og har faktisk aldri opplevd noe sånt før. Andre med samme erfaring?

Gammel 04-12-09, 22:17   #58
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Billettene kom i dag! Puh!

Gammel 10-02-10, 23:46   #59
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg kan ikke gå likevel!!! * sukk*
og har 1 billett... muligens 2, å kvitte meg med.

Sist redigert av Silver : 11-02-10 kl 00:07.
Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 00:03   #60
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en ståplassbillett som skal selges.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.