Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 02:03   #501
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Nå har mannen kommet hjem og satt på Marillion i stedet for Europe.

Åh, Fish er stooor!
Majestetisk, karismatisk, magisk!
Jeg er enda i lykkerus etter å ha hatt ham på Midnattsrocken for noen år siden g attpå fått vekslet noen ord med ham.

Gammel 21-11-09, 21:52   #502
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

@tiddelibom: Det står LIFE
Lift du liksom...

Ynnskyld! :spak stemme: Jeg likte den godt!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:47   #503
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Ynnskyld! :spak stemme: Jeg likte den godt!

Gammel 23-11-09, 01:03   #504
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har kjøpt ny undulat! Nå sitter den med hodet under vingen og sover litt. Håper vi får den håndtam ganske snart.

Gammel 23-11-09, 01:09   #505
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Vi har kjøpt ny undulat! Nå sitter den med hodet under vingen og sover litt. Håper vi får den håndtam ganske snart.

Jeg hadde en undulat som ble 19 år.
Han var kjempetam og livretten var kylling ...

Gammel 23-11-09, 01:29   #506
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

@Surre: De nye brillene dine var rålekre. Jeg hopper i sofaen hver gang du kikker på meg nå.

Gammel 23-11-09, 08:56   #507
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg hadde en undulat som ble 19 år.
Han var kjempetam og livretten var kylling ...

Min undulat likte også kylling, men aller helst ville han sitte på skiver med smør og brunost og legge i seg av begge deler. Vi hadde smørboks av keramikk, og når han hørte at det klirret i lokket kom han alltid flyvende.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 09:04   #508
Slettet bruker
Passiv

Standard

En undulat som spiser kylling?

Og hva er det med eierne da - som prøver om den liker kylling?
Jeg har en katt som jeg vil anta at liker undulat.

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 09:11   #509
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

@Surre: De nye brillene dine var rålekre. Jeg hopper i sofaen hver gang du kikker på meg nå.

Bøh!

Gammel 23-11-09, 14:04   #510
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal i møte med referansegruppe kl. 13.30 - første møtet i ny jobb og aner egentlig ikke hva jeg går til ...

Gammel 23-11-09, 16:24   #511
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og hva er det med eierne da - som prøver om den liker kylling?

Det var jo ikke akkurat sånn at jeg la kylling i matfatet til den. Men den pleide å komme flyvende når vi spiste for å sjekke om vi hadde noe godt. Smør var favoritten. En gang landet den midt i bløtkaken og spaserte tvers over.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 23-11-09, 16:52   #512
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det var jo ikke akkurat sånn at jeg la kylling i matfatet til den. Men den pleide å komme flyvende når vi spiste for å sjekke om vi hadde noe godt. Smør var favoritten. En gang landet den midt i bløtkaken og spaserte tvers over.

Aha!

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 19:29   #513
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

En gang landet den midt i bløtkaken og spaserte tvers over.

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 19:33   #514
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Ja, og så var den dypt forelsket i min mors kryssordviskelær, og prøvde å parre seg med det stadig vekk.

Gammel 23-11-09, 19:42   #515
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis den hadde parret seg med en brevdue, hva hadde det blitt da?

Gammel 23-11-09, 19:44   #516
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Hvis den hadde parret seg med en brevdue, hva hadde det blitt da?

En østlending.

Gammel 23-11-09, 19:53   #517
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Neida, ikke så ille. Det hadde blitt noen små postulater, bare.

Gammel 23-11-09, 20:45   #518
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Neida, ikke så ille. Det hadde blitt noen små postulater, bare.

Svar med sitat
Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.