Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svart Boden-kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 19:45   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Svart Boden-kjole

Er det nokon som har denne kjolen fra Boden?
Er den fin til ei med litt mage?.
Og kor lang levering er det fra Boden?

Gammel 23-11-09, 19:50   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Svart Boden-kjole

Åh, jeg var akkurat på tur til å søke opp en tråd for å finne denne kjolen! Jeg lurer sånn på hva slags størrelse jeg bør velge...

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 19:52   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes har iallefall nettopp kjøpt den brukt av noen her inne....trur eg det var...

Gammel 23-11-09, 20:18   #4
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Den var absolutt lovely!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:21   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Trur eg berre bestiller og ser. Får sikkert solgt den her inne hvis den ikkje passer. Trur eg tar 16R, det er vel normal lengde og ca 44?

Gammel 23-11-09, 20:22   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hva kommer den på med frakt og toll?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:22   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk målene til plagget på nettsidene. Jeg er 14 i Boden (12 i Bodens uelastiske plagg) og bruker 40 i norske butikker.

Gammel 23-11-09, 20:24   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Nesten 700 kr + moms/toll

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hva kommer den på med frakt og toll?

Gammel 23-11-09, 20:35   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har den i rødvarianten.

Til meg passet 16L perfekt og den skjuler litt mage veldig fint. Den er stretchy så det er ikke så nøye hvilken størrelse man har. Og ... om noen kjøper den i sort i 16L og den ikke passer så får de solgt den til meg.

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:37   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Til meg passet 16L perfekt og den skjuler litt mage veldig fint. Den er stretchy så det er ikke så nøye hvilken størrelse man har. Og ... om noen kjøper den i sort i 16L og den ikke passer så får de solgt den til meg.

Kan du ikke legge inn et bilde av deg med den, da? Så får vi sett hvordan den funker på litt mage. :ser ned på min store mage:

Gammel 23-11-09, 20:37   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Sjekk målene til plagget på nettsidene. Jeg er 14 i Boden (12 i Bodens uelastiske plagg) og bruker 40 i norske butikker.

Sikker på du ikke mener motsatt? Altså 12 i elastiske plagg?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:39   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Sikker på du ikke mener motsatt? Altså 12 i elastiske plagg?

Nix. Boden legger inn mer bevegelsesvidde på ikke-elastiske plagg enn jeg er komfortabel med og derfor kan jeg gå ned en størrelse.

Gammel 23-11-09, 20:40   #13
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Hmmm, nå skjønner eg ingenting. Eg hadde lagt 16R i shoppingbagen og sjekka ut men har ikkje fått mail og finner ikkje noe på min side der inne???, var den borte før eg sjekka ut da. No finnnes ikkje den størrelssen lenger....

Gammel 23-11-09, 20:43   #14
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kor høg er du?. Eg er 169 og reknar med eg på ha 16R. Vil ikkje ha for lang.

Gammel 23-11-09, 20:55   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 1,685 m, og har andre kjoler fra Boden i lengde R (jeg har størrelse 18 hvis det spiller noen rolle). Lengden blir da helt riktig til meg; omtrent knelengde.

Gammel 23-11-09, 21:01   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Standard

Jeg har også lyst på Boden kjole, str. 18 passer meg Tjorven? Vi er vel omtrent lik på str.

Gammel 23-11-09, 21:04   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Benzo: jeg er ganske overbevist om at du er mindre enn meg. Allium prøvde mine kjole i 18 og den ble altfor stor for henne. Jeg tror du skal ha 16.

Gammel 23-11-09, 21:06   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*hvor finner jeg den?*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:07   #19
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Beklager, men jeg klarer ikke å la være å benytte anledningen:

http://lmgtfy.com/?q=boden

Gammel 23-11-09, 21:10   #20
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Beklager, men jeg klarer ikke å la være å benytte anledningen:

http://lmgtfy.com/?q=boden

Så bra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.