Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebord og lårhøye støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 20:18   #41
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebord og lårhøye støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Disse Odd Mollyklærne mener du? De er ikke mine favorittplagg heller. Litt for romantisk for meg.

Blant annet. Enkelte andre såkalt designerklær som ooohes over her inne er enda verre.

Gammel 23-11-09, 20:18   #42
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Er det bare jeg som synes slike laaaange støvletter ser noe "billig" ut?

Mannen min er veeeeldig uenig med meg.

Gammel 23-11-09, 20:19   #43
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du spör om det generelt sett er lov med stövletter til kjole paa julebord er svaret saa absolutt ja.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:19   #44
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vurdert tanken på å ta på pumps og skifte når vi skal dra videre. Men det krever jo en stor veske å drasse på.... :lat:
Det er dog ikke helt uaktuelt.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:19   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, men for eksempel er enkelte av disse rådyre klærne folk her inne digger helt forjævlig stygge. Og de ser ut som grytekluter. Så heller billighorelooken for min del, tøsete som jeg er.

Helt sant.
Jeg hadde gått med akkurat det jeg ville. Hvis du vil ha på de lekre støvlettene, og det synes jeg helt fint du kan, så go for it. At man skal unngå å kle seg i noe "andre" synes ser billig ut fordi noen mannfolk kan misforstå, vel det hadde jeg lagt en lang kabel i.

Gammel 23-11-09, 20:20   #46
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Blant annet. Enkelte andre såkalt designerklær som ooohes over her inne er enda verre.

De er dyre. Det holder det.

Gammel 23-11-09, 20:20   #47
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Heller høye støvletter enn å se ut som en gammel gryteklut.

Okei, hvis det er alternativet...

:

Gammel 23-11-09, 20:20   #48
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg har forøvrig velledig lyst på ullkjole med hjerter men aner ikke hvor jeg får tak i det.

Gammel 23-11-09, 20:21   #49
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

spørs litt om du vil ta sjansen på å stikke deg ut; om det ikke gjør noe at du er den eneste som muligens bryter den "gammeldagse" "julebord-kleskoden", så gå for støvlettene! * har du bilde av dem å vise her?*
Viss ikke, og du vil vere safe... da tar du pumps!

Jeg synes lårlange støveletter er stilig, men det spørs hvem som går med dem, altså om personen kler dem (!) og antrekket ellers!

og ja, alternativet kan jo vere å skifte fra pumps til støvlettene når dere er ferdige med julebordet.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:21   #50
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forøvrig velledig lyst på ullkjole med hjerter men aner ikke hvor jeg får tak i det.

http://www.tulipogtatamo.no/Klassiske_ullkjoler.htm

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:22   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke de der Chills of Norway eller hva de heter? De er dødslekre. Har lyst på, men helvete stiger til værs før jeg bruker 1500,- kroner på en kjole (selv om det i noens øyne ikke er dyrt da). Men ja, de er utrolig lekre altså! Venninna mi hadde 2 stykker og jeg siklet på dem hver gang hun hadde dem på seg.

Gammel 23-11-09, 20:22   #52
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Jeg har ikke bilde av dem. :leter:
Må eventuelt knipse.

Gammel 23-11-09, 20:23   #53
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har til og med blitt rödprikket for det jeg sa i denne traaden. Herre min hatt. Jeg mente aa hjelpe HI med et par hint om at det fortsatt finner mange som ikke er vant til aa see over-kne-stövletter og som kanskje oppfatter slike som "billige". Jeg fikk selv beskjed av sjefen min en gang om aa kle meg saa graatt og tilknappet som mulig i jobbsammenhenger fordi det alltid var noen (ofte menn) som dömte för de tok seg tid til aa bli kjent med meg og höre paa det jeg hadde aa si. Slike ting tenkte jeg paa her, i en situasjon hvor man skal möte sjef og kollegaer til mannen for förste gang. Jeg skal holde kjeft neste gang, jeg.

Gammel 23-11-09, 20:23   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har lyst på, men helvete stiger til værs før jeg bruker 1500,- kroner på en kjole

Og de var enda dyrere, nesten 3000,-.

Gammel 23-11-09, 20:24   #55
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En rødprikk tar ikke livet av deg
Den viser bare at noen er uenig i det du sier. Det er faktisk mulig.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:26   #56
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Nei, jeg lever enda, jeg, men er vant til aa ta diskusjoner i traaden og til at man kan diskutere uten aa rödprikke. Jeje.

Gammel 23-11-09, 20:27   #57
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg fikk selv beskjed av sjefen min en gang om aa kle meg saa graatt og tilknappet som mulig i jobbsammenhenger fordi det alltid var noen (ofte menn) som dömte för de tok seg tid til aa bli kjent med meg og höre paa det jeg hadde aa si. :

Ja, vi kvinner må passe oss så vi ikke distraherer mennene. Grått og tilkneppet, ja.

Det var ikke jeg som rødprikket, dog. :toer mine hender:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:28   #58
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt grønnprikket.

Gammel 23-11-09, 20:31   #59
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

IT nerder tar ikke skade av høye støvletter nei.. Men jeg er ikke vant til å gå på julebord (kanskje ingen overraskelse på bakgrunn av tråden her), derfor er jeg usikker på om "alle" går med pumps, eller om det er lov til å gjøre "noe annet".

Åh, IT-nerder tåler veldig mye på julebord! :datapunkt:

Jeg synes du skal ha på deg det du føler deg mest vel i. Når du føler deg vel så utstråler du det hele kvelden. Det er viktigere enn hva som er sosialt akseptert av pumps eller støvletter.

Sist redigert av Gwen : 23-11-09 kl 20:36. Årsak: rettet skrivefeil
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:34   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg har til og med blitt rödprikket for det jeg sa i denne traaden. Jeg skal holde kjeft neste gang, jeg.

Fordi noen gir deg en rød prikk?

Way to go!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.