Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebord og lårhøye støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 20:55   #81
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julebord og lårhøye støvletter?

Kan vi ikke få se et bilde av antrekket med støvlene?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:56   #82
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå endte jeg opp med å bestille kjole...

Gammel 23-11-09, 20:56   #83
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer, de er nydelige!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:58   #84
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Hum ja ikke sant... Ikke lett. Jeg hadde hørt med mannen hva han synes. Også hadde jeg hatt klart begge alternativene og tatt avgjørslsen før jeg gikk etter mitt humør...

Lurt! Humøret kan faktisk avgjøre det hele! hehe..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 20:59   #85
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Kan vi ikke få se et bilde av antrekket med støvlene?

Atte, da må jeg pynte meg, fikse håret, dra på meg strømpebukser og se fin ut... jeg sitter i joggis nå etter en lang dag med syke barn..

Gammel 23-11-09, 21:02   #86
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Gimme gimme!

Gammel 23-11-09, 21:03   #87
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hør på mannen.

Gammel 23-11-09, 21:03   #88
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Holder med strømpis, kjole, støveletter og et bilde med pumps.

Ta på deg det DU føler deg mest vel i. Ikke gøy å være på fest og ikke føle seg vel i det en har på seg.

Gammel 23-11-09, 21:03   #89
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Atte, da må jeg pynte meg, fikse håret, dra på meg strømpebukser og se fin ut... jeg sitter i joggis nå etter en lang dag med syke barn..

Jeg tror antrekket med støvlettene blir bra, høres ut som min smak

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:04   #90
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Gimme gimme!

Du som er mann, hva tycks?

Gammel 23-11-09, 21:09   #91
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Du som er mann, hva tycks?

Jeg tycks at dersom kvinner hadde vært mer opptatt av å imponere menn enn av å rakke ned på andre kvinner (og i særdeleshet kvinner som forsøker å imponere menn) ville verden vært et mye bedre og lekrere sted.

Gammel 23-11-09, 21:13   #92
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg tycks at dersom kvinner hadde vært mer opptatt av å imponere menn enn av å rakke ned på andre kvinner (og i særdeleshet kvinner som forsøker å imponere menn) ville verden vært et mye bedre og lekrere sted.

Mistenker at du er i slekt med min mann...

Gammel 23-11-09, 21:18   #93
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du blir rålekker med støvletter!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:21   #94
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ååååh!

Gammel 23-11-09, 21:22   #95
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar meg en øl, filthjertene jeg har sydd innimellom diskusjonen her, ble til boller.
Det tar seg nok ut i vinduene til jul.

Jippi!

Gammel 23-11-09, 21:24   #96
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Gammel 23-11-09, 21:24   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ååååh!

Om du ikke MÅ ha ull.. så er det noen rimelige varianter her:

http://www.mycinnamongirl.com/nettbu...&idkategori=46

Feks denne, i flere farger:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:25   #98
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Kanskje jeg bare skal gå og sy en kjole med noe annet enn hjerter på, kansje en discokule eller ett ølglass?
Nei, jeg må lete frem kjolen og støvlettene og gruble litt til. Har noen dager på meg enda.

Gammel 23-11-09, 21:28   #99
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker at det ikke er høye støvletter som skriker "billig" men en kombinasjon av støvletter, antrekket ellers, og sist, men ikke minst, oppførselen. Jeg ville gått for støvlettene. Dvs: Så høye støvletter og alkohol fungerer ikke for meg, (:nok ustø som det er: ) men jeg synes HI bør gå for støvlettene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:28   #100
Anne

Anne sin avatar

Standard

Prøv det i forkant, om du ikke føler deg helt vel, finn noe annet

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.