Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 21:23   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke støvletter?

Jeg trenger noe med lave hæler og ikke alt for grovt...

Noen av disse kanskje? De til høyre (Helly Hansen) er nesten halve prisen av de til venstre (North Face).
Tilbakemeldinger og tips mottas med stor takk!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:24   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: hvilke støvletter?

*ser bare 1 bilde jeg?*

Der ja, der kom det flere...
Den til høgre er finest synes jeg!
Foresten ombestemt meg: liker begge

men spørs veldig prisen da.... Hadde ikke betalt dobbelt så mye for det ene paret.

Sist redigert av ItsOnlyMe : 23-11-09 kl 21:37.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:24   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

De var kjempetøffe!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:29   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte best de til venstre. Men jeg vet ikke om jeg synes de var dobbelt så fine som de til høyre...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:58   #5
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Jeg likte også best de til venstre. Kjempetøffe! Kanskje det er sånne jeg skal ha også! Klarer ikke høye heler og tynne støvler hvor gjerne jeg enn vil....(bare til pent)

Skobutikk eller sportsbutikk?

Gammel 23-11-09, 22:00   #6
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg likte de til høyre!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:12   #7
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Tror jeg ville ha valgt HH. De så ut til å tåle rufsevær og røffere bruk bedre samt at prisen teller litt inn også.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:14   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke støvletter?

De til høyre var bare rålekre! Hvor får jeg tak i dem, sa du?

Gammel 23-11-09, 22:22   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HH

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:25   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

HH var finest, synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:20   #11
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

på trumf.no
De sklir akkurat innunder den tilgjengelige bonusen min, gitt

Gammel 23-11-09, 23:22   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

De til høyre var finest.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:43   #13
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men den ene er vanntett og det er ikke den andre, selv om den sikkert kan gjøres litt tettere........ Så da spørs det hva slags bruk...
Hadde den vert i sort , så skulle jeg hatt meg slik!

Gammel 24-11-09, 00:14   #14
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte sånne HH i hvite i fjor og fikk så mye skryt for de sist vinter. Selv av mannfolka på jobben. AVr også kjempefornøyd med de sist vinter og de er varme og gode.
Fine begge to.
Kuule i brunt.

Gammel 24-11-09, 00:21   #15
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Da er HH innkjøpt

Gammel 24-11-09, 00:23   #16
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg så dem forresten til 1700-og-et-eller-annet på Coop, i sort, her for noen måneder siden. De brune kostet oppunder 1000-lappen nå...

Gammel 24-11-09, 00:30   #17
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg så dem forresten til 1700-og-et-eller-annet på Coop, i sort, her for noen måneder siden. De brune kostet oppunder 1000-lappen nå...

Gratulerer med nytt fot-tøy!
Å... så stor forskjell.... hmmmmm.....
Og jeg har ikke så mye brunt, er litt sånn "black-lady"...
Uansett over kr1300 for et par støveletter som ikke er goretex i tillegg, blir nok ikke aktuelt for meg.. Får vente til salget, eller muligens jeg kommer over noen på tilbud

Gammel 24-11-09, 00:52   #18
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Jeg likte best de til venstre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.