|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstrådJeg vil følge med her.
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd
Takk for det, Lykken - kjekt med noen "lesere"!
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstråd
Ja, kjenner til dårlig arbeide og rare løsninger på alt mulig rart, vi har et hus fra 1929 med en påbygd del fra 60-tallet. Det har vært en del eiere, og det har vært gjort utrolig mye snålt. Og hver gang vi skal pusse opp noe som helst må man helt inn til bjelkelaget og gjøre alt fra bånn.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Villaliv - en slags interiør- og oppussingstrådI løpet av uken som har gått siden overtakelse har vi allerede rukket å gjøre noen mindre endringer i 1. etg. Ikke noe bygningsmessig, men jeg har malt kjøkkenet og er igang med spann og pensel i vindfanget, har også begynt å male et gammelt eik spisebord med fire stoler til, som skal få plass på kjøkkenet når det er helt ferdig. Sist redigert av Bomull : 26-11-09 kl 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|