Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 22:43   #10
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

Da jeg sluttet å røyke, for 8 år siden, var det uten å egentlig ha det som hensikt.

Jeg skulle bare støtte en kollega som gjerne ville slutte ved å bli med henne på røykesluttkurs. Jeg sa høyt og tydelig på kurset at jeg ikke hadde til hensikt å slutte... jeg elsket nemlig røyken min. Jeg røykte over 20 stk hver dag - sto gjerne opp om natten og tok et par trekk også...

Det som provoserte meg var at de som kjente meg og hørte at jeg skulle på kurs begynte å le - og proklamerte alle høyt og tydelig at; Herregud Babe - du klarer jo aldri å slutte, hva er vitsen i å gå på kurs??

Vel, jeg kunne da ikke ha noe av det, kunne jeg vel? Siden har jeg altså ikke smakt en røyk - ikke savnet den heller.

Skuffende lett var det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.