Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Store pepperkakeformer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-09, 18:09   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Store pepperkakeformer

....

Sist redigert av Guava : 28-11-12 kl 20:37.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 18:29   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Store pepperkakeformer

Jeg tror jeg kjøpte mitt kjempehjerte på Bohus.

Gammel 27-11-09, 18:32   #3
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Vi har noen veldig fine mumitrollformer. Men jeg tror du må helt til Finland for å kjøpe de..

Tror de har noen store på Jernia.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 18:32   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jernia.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 18:34   #5
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Kan jo kikke på forskjellige interiørbutikker også. Sia eller Home&Cottage f.eks. Mener de tar inn sånne ting.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 18:55   #6
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Masser av fine store former paa julemarked i Hamburg. :hjelpsom:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 19:53   #7
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også kjøpt mine hos Jernia. Jeg har funnet på Europris også.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 19:54   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og vesla var på Åhlens i forrige uke, da så vi stoooore pepperkakehjerter.

Gammel 27-11-09, 20:03   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt på Rafens og så vel noen på GlasMagasinet idag.

Gammel 28-11-09, 19:16   #10
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Jeg så noen store pepperkakeformer på Nille her om dagen.

Gammel 28-11-09, 19:33   #11
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kjøpte mine på Nille.

Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 20:46   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er på utkikk etter store pepperkakeformer, gjerne hjerter eller andre morsomme former av litt størrelse. Har dere noen tips om hvor man får tak i sånt?

Ikea hadde noen store, litt alternative, mann- og kvinneformer tidligere, men jeg har ikke lett etter dem i år.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 20:55   #13
Albertine
Passiv

Standard

Fnatten, du vet at jeg stiller opp som IKEA-guide/ personal shopper?

Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:13   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

I går fant jeg en stor fin sommerfuglform på Indiska. Jeg skal en tur innom Ikea til uken tenker jeg å kjøpe flere andre.

Vi har faktisk ikke hatt pepperkakeformer til nå.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:16   #15
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis noen av dere som kommer over morsomme former får lyst til å drive litt videresalg ut mot provinsen, så hadde jeg blitt veldig glad... :jatakk:

Særlig IKEA-settet hadde vært veldig kjekt å ha, savner en elg i samlingen min.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.