Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lar dere julelysene stå på om natten?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Lar dere julestjerne, adventsstake o.l. stå på om natten?
Ja. 42 23,08%
Nei. 107 58,79%
Av og til. 28 15,38%
Annet. 5 2,75%
Dustepoll! 0 0%
Deltakere: 182. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 12:29   #21
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lar dere julelysene stå på om natten?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Vil ikke ha noen brann her, så julelys, både stjerne og tre, lyser kun når vi er hjemme og våkne. I år har vi papirstjerne, og da er jeg ekstra påpasselig.

Vi hadde en sånn i fjor, da jeg skulle ta den frem i år var det hull i den så jeg kastet den i peisen. Noe mer motvillig til å ta fyr har jeg sjeldent vært borti. Den var hvertfall ikke veldig brannfarlig. Sikkert satt inn med brannhemmer.

Presisering: Jeg sier ikke med dette innlegget at det er ufarlig å ha julebelysning på om natten.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 12:33   #22
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Vi hadde en sånn i fjor, da jeg skulle ta den frem i år var det hull i den så jeg kastet den i peisen. Noe mer motvillig til å ta fyr har jeg sjeldent vært borti. Den var hvertfall ikke veldig brannfarlig. Sikkert satt inn med brannhemmer.

Presisering: Jeg sier ikke med dette innlegget at det er ufarlig å ha julebelysning på om natten.

Godt å høre, Imma! Skal vise innlegget ditt til mannen - han er skeptisk til hele stjerna, og vil gjerne ha den avslått hele tida.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 12:36   #23
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Når man hører om alle brannene som er i desember, og som de finner ut er forårsaket av julebelysning, så tar jeg hintet og slår av alt, både på natten og når vi forlater huset.

Det er ikke verdt risikoen å ha det på, synes jeg.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 12:38   #24
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slår av.

Gammel 29-11-09, 12:56   #25
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Stjernene i vinduene står på 24/7 - men jeg pleier å nappe ut kontakten til juletrebelysningen når jeg legger meg eller går ut.

Gammel 29-11-09, 12:59   #26
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg skrev o.l. pga. alle valgmulighetene. :lat:

Da svarte jeg delvis feil i pollen. Det mangler et alternativ .

Gammel 29-11-09, 13:00   #27
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Det er meningen at jeg skal skru av julelysene om natten. Liker ikke at de står på når jeg ikke er til stede, men av og til glemmer jeg å skru av. *koko*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:06   #28
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hø? Jeg har da med "dustepoll"?

Sant, sant.

Gammel 29-11-09, 13:16   #29
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stjerna og stakene står på hele døgnet, men når juletreet kommer i hus så blir kontakten dratt ut om natta og når vi er på jobb.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:28   #30
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg slår av alle lysene før jeg går å legger meg, er livredd for brann.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:57   #31
Left
Passiv

Standard

Jeg har angst for brann, så nei - det har vi ikke.

Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:28   #32
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Her slår vi av på natta og når vi er ute.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:31   #33
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Adventstjernen i metall står på hele tiden, andre lys skrus av.

Gammel 29-11-09, 15:34   #34
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lysene i stjerner står på, juletrebelysningen slås av.

Gammel 29-11-09, 15:34   #35
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slår av alt, er redd for brann.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:54   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Julelysene ute står på. Inne skrus juletrelysene av.
Adventstjerna skurs av når vi husker på det, og den på kjøkkenet skrus av.

Gammel 29-11-09, 16:28   #37
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Adventstakegreie kommer aldri inn i mitt hus, så deter ikke på. Julestrjerner med LED lys står på. Juletrelys inne (når den tid kommer) slås av. Utetreet lyser 24/7.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 16:37   #38
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Alt slås av om natten. Det er jo det som er anbefalt, både av brannmyndligheter, kremt; og forsikringsselskapet.

Gammel 29-11-09, 17:26   #39
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Alt slås av.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:42   #40
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

slukker det meste av lys om natten, men det hender jeg glemmer julestjernen i vinduet.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.