|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg likte ikke "Fatso" og ikke "Vindens skygge".
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?De dårligste bøkene er som regel de jeg ikke gidder å fortsette å lese. Sist jeg opplevde det, var da jeg prøvde meg på Snømannen av Jo Nesbø. Første kapittel var ganske spennende. Men noen sider uti andre kapittel, som inneholdt inngående beskrivelser av gardinene på hovedpersonens kontor, skjønte jeg at dette ikke var noe for meg.
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Åh, her var det masse dårlige bøker (som jeg har lest, til siste side).
Jeg MÅ bare lese ferdig, så jeg er 100 % sikker på at jeg kan slakte det med god samvittighet etterpå.
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 29-11-09 kl 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg led meg igjenom "Sult" av Knut Hamsun på videregående, det er den kjipeste boka jeg noen gang har lest ferdig
![]() |
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Taushetens konsekvenser. Jeg husker ikke hvem som har skrevet den, den er uansett ganske ny tror jeg. Fy flate for en kjedelig bok.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?Jeg har lest mange dårlige bøker. Mange av dem er nevnt. To bøker jeg er utrolig skuffa over er "Vindens skygge". Den ble skrytt opp i skyene, men jeg ble aldri fenget. Det samme gjelder "Den fjerde regelen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?
Der er vi veldig enige Ullsokk
![]() |
#9 |
*_*
|
![]() Sv: Hva er den dårligste boken du noen gang har lest?De første som slår meg: Alkymisten, Maskeblomstfamilien, Vindens Skygge, Engler og Demoner og Bienes hemmelige liv.
![]() |
![]() |
|
|