Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 16:41   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

For ikke å snakke om Mary Boleyn. Makan til uengasjerende og uinteressant hovedperson skal du lete lenge etter. Men jeg ble nokså oppslukt likevel, så den var da godt skrudd sammen.

Ja, noe må det ha vært. Jeg likte George, forresten. Og så synes jeg Jane Seymour var herlig infam (med mindre hun faktisk var så dum og dydig som hun fremstod).

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg leser forresten om Esme Weatherwax om dagen. Knertet to i Roma, i tillegg til at jeg ble ferdig med New York Trilogy. Er nå på Witches Abroad. Morsomt!

Åh! Esme Weatherwax er en storartet litterær skikkelse. Og hun blir mer og mer interessant og flerdimensjonal utover i serien (serien som sådan blir i grunnen jevnt over mer interessant utover, synes jeg, selv om det innimellom dukker opp bøker som er mindre engasjerende enn de andre).

Du må lese bøkene om Death etterpå! Og de om Sam Vimes/The Watch!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.