Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sort strikkekjole - Hva slags strømper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 23:09   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sort strikkekjole - Hva slags strømper?

Jeg har kjøpt meg en sort, tynn strikkekjole. Den rekker til bittelitt over kneet. Men hva slags strømpebukse skal jeg bruke? Tynne, tykkere , tykke? Sorte, gråaktige, annet?

Skoene jeg tenker å bruke er litt softet sort, grå med litt sølvskimmer og lilla.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 23:34   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sort strikkekjole - Hva slags strømper?

Til de skoene hørtes det lekkert ut med tykke, grå strømper, synes jeg. Ellers er jo alltid svart et sikkert valg. For mitt vedkommende måtte i alle fall strømpebuksa være tykk nok til at kjolen ikke stikker igjennom stoffet. :skjør:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 23:41   #3
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Til de skoene hørtes det lekkert ut med tykke, grå strømper, synes jeg. Ellers er jo alltid svart et sikkert valg. For mitt vedkommende måtte i alle fall strømpebuksa være tykk nok til at kjolen ikke stikker igjennom stoffet. :skjør:

Takk. Jeg fikk med en sort tykk strømpebukse, men jeg syntes det ble i hardeste laget. Jeg er, som du sikkert skjønner, ganske ubevandret i vise leggene og knærne-kjoler, for jeg aner ikke hva du mener med ikke stikker igjennom stoffet. Kjolen er ikke stikkete altså. Bare vidunderlig myk og bløt. (Og skrekkelig kroppsnær og kort, så jeg vet ikke om jeg tør å bruke den.) Men var det noe annet du mente???

Gammel 29-11-09, 23:47   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte på kløing, rett og slett. Hvis den er myk og deilig, er jo ikke det noe problem. Hvis kjolen er litt kort, føler man seg ofte mer "kledt" med en litt tykkere strømpebukse - gjerne i ull (bare ikke på meg ).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 23:52   #5
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Takk. Da var det ikke noen mystisk strømpekode jeg ikke hadde fått med meg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.