|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Image av en windows-maskinDette var jeg så sikker på at jeg visste hvordan jeg gjorde |
|
|
|
|
|
#4 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Image av en windows-maskinHvis du ikke allerede har programvare du skal bruke til image: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Image av en windows-maskinJa, jeg regner med at både Acronis og PING kan lagre/hente image til/fra en USB-disk også, og det er jo forsåvidt enklere enn å sette opp noe på nettet man når jeg tenker meg om. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Image av en windows-maskinBruker selv True Image 2010 nå. Veldig bra program, og meget brukervennlig på en rekke områder. Diskimage kan lagres på "hva som helst". Bruker det både til Image, samt ta mer jevnere "filkopier". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Image av en windows-maskinBare husk at det ikke alltid er like enkelt å overføre en hel installasjon fra en annen type pc til en annen. Riktignok kan gjerne en repair-installasjon av Windows i etterkant fikse opp i en del. I tillegg trenger man da rett lisens for Windows - det er jo diverse versjoner av hver Windows-versjon.... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Image av en windows-maskinHvilken Windows kjører du? Det er mulig å endre lisensnøkkelen i ettertid. Det er langt enklere i Vista og Windows 7 enn i Windows XP så vidt jeg husker. |
|
|
|
![]() |
|
|