Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du sminke?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du sminke?
Hver dag. 127 62,87%
Av og til. 40 19,80%
Bare til fest. 24 11,88%
Aldri. 7 3,47%
Jeg er gutt, og bruker seff ikke sminke. 3 1,49%
Dustepoll/annet. 1 0,50%
Deltakere: 202. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 15:04   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bruker du sminke?

Stort sett hver dag. Med unntak av dager som tilbringes i slitt joggebukse.

Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:05   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har igrunnen sterke farger så jeg kan strengt tatt gå uten også. Men siden jeg er nyforelsket så liker jeg å pønte meg for'n.

Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:09   #23
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Bare til fest. Noen ganger ikke engang da.

Gammel 30-11-09, 15:10   #24
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Eg brukar sminke kvar dag. Ikkkje visst eg berre er heime da, men ellers. Med det varierar kor mykje eg brukar. Ofte kanskje berre maskara, eller full pakke. Føler meg naka utan

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:14   #25
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Ja, nesten hver dag. Men med fire barn under skolealder som freser rundt på badet samtidig, og hiver dorullen i do, skrur på dusjen, klatrer i buksebeina mine, lugger, krangler og sloss, så blir det ikke alltid tid til mer enn mascara og øyenskygge.

På de verste morgenene tar jeg med sminke på kontoret og sminker meg der.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:17   #26
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Aldri, vil jeg si. Sist var bryllusdagen for 7 år siden.

Gammel 30-11-09, 15:22   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver dag.

Og jeg syns en hver mann med respekt for seg selv skal sminke seg litt også. Menn med sort sminke rundt øynene og litt sånn badboyatitude er utrolig sexy.

Gammel 30-11-09, 15:24   #28
Albertine
Passiv

Standard

Bauche, komme på besøk, teste ut Nespressomaskina mi og dille litt med sminke?

Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:35   #29
Cabrel
Aktiv

Cabrel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Ja, sminker meg hver dag vanligvis. Nå som jeg er hjemme i permisjon blir det noen dager uten sminke også, men ikke så mange.
Jeg sminker meg mindre nå som jeg er hjemme, stort sett holder det med litt mascara og lipgloss.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:39   #30
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skrev hver dag, fordi jeg har alltid på meg litt lipgloss i løpet av dagen uansett.
Når jeg bare er hjemme eller skal bare i butikken eller hente i barnehagen, så har jeg som regel ikke særlig sminke om enn noe.
Det varierer veldig om jeg har litt foundation og litt rouge, og litt lipgloss eller ikke noe.
Skal jeg til byen har jeg på meg litt mer. På fest elsker jeg å pynte meg.
Men for andre ser det nok ut som jeg har sminke på meg døgnet rundt selv om ikke jeg har noe på. Jeg har farget øyenbryn og øyenvipper, samt at jeg har permanent eyeliner på øvre øyelokk.

Gammel 30-11-09, 15:57   #31
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Bare mascara. :narurlig vakker :

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 16:00   #32
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hver dag. Pudder, kajal og mascara. Lipgloss av og til.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 16:23   #33
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Svarte hver dag, men som mange andre dropper jeg det ofte hvis jeg bare er hjemme hele dagen. Er som Smilefjes på nyforelsketstadiet, så det hender jeg sminker meg litt selv om vi bare er hjemme. Bruker mineralsminke jeg også, og ganske lite - foundation, øyeskygge og mascara, av og til eyeliner. Har et rougeaktig pudder, men det brukes ikke hver dag.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 16:29   #34
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hver dag, ja.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 16:40   #35
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, sjelden. Jeg er for lat. Og ikke er jeg noe flink heller (sikkert fordi jeg har trent så lite), så når jeg skal på fest, har jeg ikke på så mye. Fordelen er at folk er vant til å se meg helt usminket, så det skal veldig lite til før det blir forbedring.

Gammel 30-11-09, 17:13   #36
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Bare på fest.

aldri fått dreisen på sminkinen. se ikke hva som er ok. fint osv...
Og gidder ikke styre med det før jobb.

Gammel 30-11-09, 17:24   #37
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hver dag, bortsett fra når jeg skal sitte på ræva hjemme hele dagen. Ser syk og sliten ut uten. Bruker mineralfoundation, mineralbooster, nøytral øyenskygge, kajal og mascara.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 17:26   #38
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 22:21.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 17:28   #39
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Hver dag, men bare mascara og lipgloss. Til fest bruker jeg foundation og øyenskygge også.

Gammel 30-11-09, 17:30   #40
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, hver dag. Det hender jeg har en sminkefri dag i helga hvis vi ikke skal noe, men stort sett har jeg noe på. Minst mascara.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.