Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Impulsive menn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 22:21   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Impulsive menn?

Jeg vil gjerne ha en impulsryddende mann. Eller impulsmatlagende. :skriver ønskeliste:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:21   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag var jeg litt impulsiv og kjøpte inn til en pakkekalender til min mann.
Så nå har jeg hivd sammen det mens han er på trening, og hengt opp til han på vaskerommet. Sånn at han tar en pakke hver morgen. Pakkene inneholder sjokolade/godteri og noen lapper fra meg med "godord" på, samt noen gavekort (på massasje, sex, vin, mat...)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:22   #23
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er som Nessie. Samtidig kjenne eg på det Iset seier, er greit å vere sammen med en som helde meg litt nede også. Hvis ikkje hadde det blitt mykje farting.

Gammel 30-11-09, 22:22   #24
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen min er mer impulsiv enn meg, men så er ikke jeg særlig impulsiv, da

Gammel 30-11-09, 22:23   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke så veldig impulsiv nei - men han er ikke helt forgubba heller da!
- Jeg har én superimpulsiv kompis - han er homo

Gammel 30-11-09, 22:23   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg er som Nessie. Samtidig kjenne eg på det Iset seier, er greit å vere sammen med en som helde meg litt nede også. Hvis ikkje hadde det blitt mykje farting.

Ja, der er jo jeg også. I grunn. Men uten meg hadde vi blitt veldig mye hjemme, tror jeg.
Poenget er jo også at det trenger ikke være Londontur, men en tur til Trondheim liksom. Det ikke være voldsomme greier.

Gammel 30-11-09, 22:24   #27
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Min mann er overhodet ikke impulsiv, og jeg kjenner ikke veldig mange menn som er det.
På den andre siden vet jeg ikke om jeg kjenner så veldig mange impulsive damer heller, så det er kanskje omgangskretsen min det er noe i veien med.

Gammel 30-11-09, 22:37   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk og soset rundt i min egen verden her en dag og plutselig fant jeg/ble jeg funnet av en fyr som er mer impulsiv en noen jeg vet av. Og før vi visste ordet av det så skal vi feire nyttårsaften sammen på en semiøde øy.

Han er impulsiv. :jeg har akkurat blitt svosjet:

Gammel 30-11-09, 22:37   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg gikk og soset rundt i min egen verden her en dag og plutselig fant jeg/ble jeg funnet av en fyr som er mer impulsiv en noen jeg vet av. Og før vi visste ordet av det så skal vi feire nyttårsaften sammen på en semiøde øy.

Han er impulsiv. :jeg har akkurat blitt svosjet:

Næææh?!

Gammel 30-11-09, 22:39   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebær, han er et stjerneeksempel!

Gammel 30-11-09, 22:39   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det var vel ikke svar på noe av det du spurte om, men jeg ville bare si det likevel.

Jeg kjenner menn av begge sjangrene. I et miljø er de impulsive nesten hele gjengen, i et annet er det lærere.

Gammel 30-11-09, 22:39   #32
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Man kan si meget om min mann, men impulsiv er han IKKE.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:40   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Næææh?!

:svosj:

Det er så kult.

Gammel 30-11-09, 22:40   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

:svosj:

Det er så kult.

Klart det er kult!

Gammel 30-11-09, 22:44   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen har svosjet Kirsebær!

Gammel 30-11-09, 22:44   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Noen har svosjet Kirsebær!

Noen har svosjet aC og!

Gammel 30-11-09, 23:07   #37
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Min mann er impulsiv, men ikke på sånne parforholdgreier. Altså ikke romantisk-impulsiv. Han er mer interesse-impulsiv.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:09   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg synes egentlig det er flere treige damer enn menn der ute?

Jadda, mannen skal være impulsiv og kreativ og whatnot, men når han gjør et eller annet skal det jaggu være på nøyaktig den måten fruen vil ha det, for ellers "kjenner han meg ikke!" :skingrestemme:

Gammel 30-11-09, 23:13   #39
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jadda, mannen skal være impulsiv og kreativ og whatnot, men når han gjør et eller annet skal det jaggu være på nøyaktig den måten fruen vil ha det, for ellers "kjenner han meg ikke!" :skingrestemme:

Jeg sitter også med følelsen av at impulsiv i denne sammenhengen defineres som "ta meg med ..." Mens impulsivitet handler jo like mye om handle etter innsytelse på alle områder. De som gjerne vil ha en mann som kommer hjem med flybilletter, er det like OK at han kommer med en oppladbar drill til 2000 kroner også?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:15   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Med impulsiv mener jeg egentlig en som kan ta avgjørelser på et blunk. Det kan være bra og det kan være dårlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.